Har du "fluff" på do?

Gregersen

Forumet er livet
Ja, har du det?

Slik som var et must for 10-15 år siden. Doens egen lille genser som gjorde det at man ikke ble kald på rompa om man satte seg på dolokket. Helst skulle det matche badematta også =D Fluffy og fint =P

Har lurt litt på hvor de ble av, hvorfor "dogenseren" gikk av moten =D

Nei det har jeg nok ikke :p

neiiii! hehe. tror ikke det er så mye å lure så mye på, hvorfor den ble borte altså;) det må jo være helt usannsynlig uhygienisk! hehe. fyyysj!;)

Jeg har IKKE fluff på do selv, altså, bare så det er sagt =D

Æææææææsj glad vi ikke hat sånn, hahaha! :D

Læidy Bla Bla skrev:
Æææææææsj glad vi ikke hat sånn, hahaha! :D

Sexy det da =P

Og når jeg tenker meg om så er det jo egentlig kikkelig praktisk, spesielt siden jeg har to små gutter som ikke alltid er like treffsikre eller helt har konsentrasjonen sin med seg når de tisser. Fluffen ville jo bare ha sugd til seg det om havnet på doringen =D=D

Tror det forsvant ca på samme tiden som varme på badet ble oppfunnet emoticon

nei det har vi ikke :P

Sillien skrev:
er de til å varme rompen? når eg går på do så tar eg opp dolokket :P

Haha tenkte jeg også....har aldri sett fluff på selve doringen...æææsj...

Æssssjjj... Om noen har det, så bør de skamme seg og ta et hygienekurs :p

off nei. Det kunne eg aldri tenkt meg. Noe så motbydli. Ja kansje fint å sitte seg på vist en var førstemann ut, men etter det, fysj. Doringen skal vera skinnande rein uten noke form for hårete dubeditta, uansett kva form dei kjem i.

Besteforeldrene mine har. I gammelrosa. Det matcher det nydelige doteppet som ligger på gulvet rundt doen... emoticon

Jeg jobber i baderomsbransjen og får innimellom spørsmål om vi selger sånn... Men det gjør vi ikke, for det er jo skikkelig uhygienisk. Men det verste er at vi har en tysk leverandør som har sånne i varekatalogen sin, så det er mulig å skaffe ;P

Back
Topp