Har DU flere enn et nick på BV?

Isthabeth

Forumet er livet
Har du ett eller flere alter ego, for å kunne diskutere ulike saker? Fordi du ikke alltid tør å stå for meningene dine med ditt vanlige nick?

Nei. Jeg klarer å lage kvalme med egen person[:D]

Nei,og ikke er jeg anonym heller[:D]

Nei, har ikke det. Jeg er nok passe dum, for jeg skjønner ikke helt hvordan det gjøres heller. [X(]

Ja, men jeg husker ikke brukernavn og passord lengre [8D]

Brukte det litt før da jeg lurte på svææært intime og private ting jeg ikke kan legge ut om med nicket her.

nope - samme nicket som jeg har hatt hele tiden, og jeg har aldri opprettet noen aliaser heller

Ja, jeg har ett til, men det kommer jeg ikke inn på lenger. Det er bare Meya, uten ** på, men en dag kom jeg bare ikke inn på det, og måtte lage meg en ny.

Det jeg ikke kan stå for under eget nick, er ikke verdt å skrive.

Nei, men har hatt 2 andre nick i min tid her inne... [:)]

Nei.. hva skal jeg med flere?
Kan fint være meg selv med ett nick jeg , og jeg har ikke behov for å være anonym[;)]

Nei, men KUNNE ha hatt det. Ikke for å utgi meg for å være noen annen enn den jeg er, men dersom jeg skulle stille spørsmål/be om råd om et tema som gjør at jeg helst vil være anonym..[:)]

nope, men jeg hadde et annet brukernavn en periode for jeg hadde problemer med dataen min og ikke husket påloggingsinfoen min.. er flere år siden nå da.. og nå husker jeg ikke hva det var engang så det står nok ubrukt for tiden

ORIGINAL: Bleiemos

Nei, men KUNNE ha hatt det. Ikke for å utgi meg for å være noen annen enn den jeg er, men dersom jeg skulle stille spørsmål/be om råd om et tema som gjør at jeg helst vil være anonym..[:)]

Samme her.
Det er faktisk en god del jeg ikke spør om eller svarer på, siden dette er et åpent forum der hvem som helst kan lese, og jeg i tillegg har en profil hvor de som kjenner meg kan gjenkjenne meg.

ORIGINAL: Drømmeren

Nei.. hva skal jeg med flere?
Kan fint være meg selv med ett nick jeg , og jeg har ikke behov for å være anonym[;)]

Må si meg enig her jeg[:)]

Niks, ikke noe behov for det.
Men er ikke overrasket over at noen svarer ja på denne, gitt..

Ja, uten så si noe mer.

Haha, nei[:D]
Men jeg hadde et annet nick før, da!
Og det opplyste jeg også om når jeg byttet[:)]

Er det noen som har det??

Det er jo litt spesielt da.

Får være grenser for å leve livet her på BV. Greit å leve et liv her, men flere??

jeg har hatt et annet også da jeg trengte å snakke om ting som overhodet ikke hører hjemme her egentlig [8D]
men brukeren er slettet nå da [:D]

nei det har jeg ikke. Skjønner at folk kan opprette et ekstra for å feks holde en graviditet skjult, eller spørre om veldig private spørsmål. Hvis de gjør det bare for at de ikke tørr å si meningene sine om bestemte saker så syns jeg det er rett og slett lavmål.

Back
Topp