Har du flere barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Eller venter du din første? :) Hvordan tror du livet kommer til å forandre seg etter at baby i magen kommer? :)

Har ei datter og en bonussønn på snart 8 :)

Jeg og mannen har tre felles barn og han har to fra tidligere forhold.

Vi venter nr 2 [emoji4]

Venter nr 3[emoji4]

Jeg har en sønn fra før. Han har vært alenebarn i 8,5 år når lillebror kommer, så jeg er litt spent på hvordan han kommer til å takle det. Han gleder seg veldig til å bli storebror og er bare positiv til det, men har merket at han har behov for litt mer kos og nærhet nå enn tidligere. [emoji173]️

Ja. Har to barn fra før som vil være hhv 12 og 10 år når minste blir født. Attpåklatt.

Nå var ikke dette planlagt, men jeg tror aldersforskjellen kan være veldig positiv. Livet forandrer seg i den forstand at jeg/vi var veldig ferdig med bleieskift og hele pakka. Nå blir det på’an igjen, men skal jo fikse det også! Hjelper med litt større barn som kanskje kan lette hverdagen bittelitt ved å feks holde øye med baby hvis man trenger 5 minutter eller må på butikken etter melk og brød.

Ei herlig bonusdatter som gleder seg veldig til lillesøster kommer.
Men som samtidig er redd for at det skal gå galt siden det gikk galt i sommer i fjor.

Vi venter vårt første barn :) Tror mye blir annerledes.. «aldri» seg selv først igjen ;) Men kjenner allerede kjærligheten og kan nesten ikke vente med å se han og holde han :Heartred

Back
Topp