Har du flere barn? - Eller er det din første?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Førstegangsfødende? Er du spent/nervøs? Eller relativt avslappa med tanke på fødslen?

Flergangsfødende? Mer stressa eller rolig denne gangen?

Har 3 barn fra før[emoji846] 2 gutter på 5 og 8 år, og en jente på 17 mnd[emoji170][emoji170][emoji173]️ Er vel litt mer avslappet på enkelte ting, men kjenner jeg kan bekymre meg om alt er bra med den lille.
Så blir nok en tidlig ul, og en ca. Uke 12[emoji846]

Har en liten på 1 år. Gleder meg og er spent på fødselen [emoji85] det gikk veldig fint sist, håper det går like fint denne gang.
Tiden etter fødsel er skummel synes jeg, med to små[emoji47]

Førstegangs og spent på fødsel, formen etter og hvordan jeg og mannen takler den nye tilværelsen. Alt er nytt og vi vet jo egentlig ikke hva vi har i vente iom at ingen fødsler eller spedbarn er like. Tiden vil vise:)

Dette blir vår første, så er veldig spent på alt som venter oss [emoji4]

Har 1 som akkurat har blitt 1 år. Forrige fødsel var tøff, håper på en bedre opplevelse denne gangen. Har grua meg en del, men nå er jeg i en periode hvor jeg er mer rolig til fødselen. Spenningen tar seg sikkert opp når april nærmer seg

Barn nr 3. Gleder meg veldig til alt vi har i vente, men vet også hvor mye som kan gå galt underveis, både før, under og etter fødsel. Jeg tar ingenting for gitt denne gangen, og håper at både mor og barn kan dra friske og raske hjem etter en fin fødsel. Det er ingen selvfølge at alt skal gå bra, selv om alt virker bra hele tiden. Det har jeg selv opplevd. Så setter pris på hver minste ting:-)

Er nr 2 og er helt rolig angående fødsel. Nå vet jeg hva jeg går til [emoji23]

Dette er tredje barnet og føler meg rolig på fødsel og barseltid. Vet hva jeg går til, så vet det blir en omveltning igjen, men det går fint[emoji846] de andre to er 8,5 år og straks 6 år[emoji170][emoji171] gleder meg veldig!

Venter nr 3 og 4[emoji170][emoji170] gleder meg veldig (ikke til selve fødselen), men tar det veldig med ro da det har gått veldig fint de andre gangene. Blir nok veldig travelt fremover da de andre to er 3 og snart 1,5år[emoji173]️[emoji170]

Dette er vår første. Grugleder meg til fødsel, men må bare stå til. :D Og håper alt går bra med den lille resten av svangerskapet!

Førstegangs og spent på fødsel, formen etter og hvordan jeg og mannen takler den nye tilværelsen. Alt er nytt og vi vet jo egentlig ikke hva vi har i vente iom at ingen fødsler eller spedbarn er like. Tiden vil vise:)

Kan trøste deg med st det gjør man ikke helt med nr 2 og 3 heller[emoji4]

Har en liten en på snart 1år fra før. Gleder meg til å møte lillebror. Og gleder meg masse til å se guttungen sammen med lillebror :D;)

Gru gleder meg til fødsel. Men vet litt mer hva jeg går til denne gangen. :happy:

Mer avslappa i forhold til alt denne gangen. Har bare kjøpt inn ei bukse og en body. Sist svangerskap på denne tiden hadde shoppingen tatt helt av og tror nesten barnerommet var ferdig også :hilarious:...

Dette er nr 3. Eldste er 2,5 år og lillegutt skulle vært 13 mnd.
Mtp fødsel er jeg vel avslappet, men håper ikke det starter hjemme pga styrtfødsler.

Ellers er jeg nok hakket mer stresset enn med de to andre, pga historien vår med lillegutt i himmelen [emoji170] Livredd for at noe skal skje med bittelillebror, og gruer meg til den første tiden.

Dette blir nummer 3. Jeg har hatt to fine fødsler, og så fram til denne fødselen. Men på grunn av ting man ikke rår over, så blir det planlagt KS denne gangen, og jeg kjenner jeg gruer meg mer til det... Føler meg litt snytt. Men nå prøver jeg å ikke fokusere så mye på det, og heller glede meg over at jeg har så flinke folk som følger meg opp, og at det ikke er lenge igjen til vi får møte lillegutt. [emoji4][emoji172] Veldig lenge siden jeg hadde spedbarn da, så det blir spennende. [emoji28]

Vi skal ha nr 4, attpåklatt til de på 9, 11 og 12. De eldste begynner og synes at vi voksne er skikkelig teite, så blir koselig med en som vil sitte på fanget og vil kose igjen :) Føler at alt har forandret seg siden sist, så må Google alt av matvarer osv. Litt som med førstemann [emoji5]

Back
Topp