Har du fersket noen?

Ei venninne der jeg fikk mistanke da ei annen venninne pratet litt for mye. For Veninnen som var gravid hadde gledet seg utrolig til sommeren så hu kunne drikke øl ute med venner, så sier andre venninna att hun som var gravid plutselig ikke ville, men att hun ikke hadde noen god grunn. Lot være å bemerke det, noen dager etter fortalte hun det :)

Ikke direkte fersket sånn sett. Men skulle ha avskjedsmiddag for ei venninne som skulle på utveksling, som ofte angår alkohol. Flere av venninne mine la merke til jeg bestilte fanta, og ikke en drink eller rusbrus. Men ingen turte å si noe da. Sa det dog litt senere på kvelden :-P

Jobber på ei avd med mye røntgen taking, så ja vi oppdager ganske fort om der er noen som stikker av når rtg maskinen kommer inn i rommet.

Jeg har skjønt det noen ganger ja, men har bare sagt noe en gang. Da hadde noen lagt ut en status ala 11+5, så jeg trodde jo at det var offentlig da. Har aldri sett en slik status for noe annet enn graviditet.
De gangene jeg har skjønt det har det gått på fravær av røyk og alkohol, for de det gjaldt var "storforbrukere".
Men ja, sykt at fravær av alkohol er det samme som gravid.

Back
Topp