På prøverforum og termingruppene er alkohol et stadig tilbakevendende tema, hvordan man skal unngå å drikke uten at alle merker det. Drikkekulturen i Norge er jo et tema i seg selv, når man ikke plutselig kan si nei fordi da må man være gravid. Og ja, jeg har blitt spurt rett ut og veldig høylytt om jeg var gravid en gang jeg bare valgte å være sjåfør fordi jeg ikke orket å overnatte på gulvet hos vertskapet.
Så det jeg lurer på er: Har du "tatt" noen i å være gravid? Hva var det som gjorde det, og hva gjorde du med den informasjonen/mistanken? Eller har du eventuelt blitt fersket selv, og hvordan skjedde det?
(Misforstå ikke da, jeg sier ikke det er greit å avsløre eller at man snoker, tenker mer på om man tilfeldigvis har oppfattet noe som gjorde at man mistenkte)
Så det jeg lurer på er: Har du "tatt" noen i å være gravid? Hva var det som gjorde det, og hva gjorde du med den informasjonen/mistanken? Eller har du eventuelt blitt fersket selv, og hvordan skjedde det?
(Misforstå ikke da, jeg sier ikke det er greit å avsløre eller at man snoker, tenker mer på om man tilfeldigvis har oppfattet noe som gjorde at man mistenkte)
Last edited: