Har du fått utovernavle?

Førstegangslykke

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som begynner å få utovernavle? [:D]

Synes du det er fint eller stygt? Personlig synes jeg det er en del av sjarmen:D! føler meg bare enda mer gravid! Heeerlig <3

Min er på god vei utover eller flate ut[:D] Syns det er sjarmerende jeg[;)]

ORIGINAL: Ren85

Min er på god vei utover eller flate ut[:D] Syns det er sjarmerende jeg[;)]

sign [:)]

Har vanlivis en veeeeldi dyp navvel, men no e den ikkje d lenger[8D] hahahahaha, trur æ blir å være helt flat på magen t slutten[;)]

Min er heller ikke utover, men den er mye grunnere enn før. Foretrekker innover jeg da, men gravidmagen er egentlig penest når navlen er flat/utover synes jeg.

Jeg kommer nok ikke til å få utovernavle.. Men jeg har dyp navle i utgangspunktet da!

Synes flat navel er såååå fint på gravide. Desverre har jeg såpass dyp navle at det ikke kommer til å skje meg... Her blir navlen omtalt som krateret [8D]

Samme her [:@]

ORIGINAL: pineapple

Synes flat navel er såååå fint på gravide. Desverre har jeg såpass dyp navle at det ikke kommer til å skje meg... Her blir navlen omtalt som krateret [8D]

min poppet ut VELDIG tidlig denne gangen....
men ble aldri helt normal igjen etter forrige svangerskap... no står den på spreng, hehe [:)]

ORIGINAL: hctib89

Har vanlivis en veeeeldi dyp navvel, men no e den ikkje d lenger[8D] hahahahaha, trur æ blir å være helt flat på magen t slutten[;)]

me 2!

min er kommet ut! har innovernavel normalt! 

Min er ikke utover enda, men er helt flat inni. Men jeg vet at utover i graviditeten popper den ut [:D]

jeg har heller ikke utovernavle...og håper ikke at jeg får d,synes d er litt ekkelt[:'(]

Jupp, lenge siden navlen min poppa ut. Synes man ser "mer gravid ut" med utovernavle jeg, så det gjør meg ikke noe[;)]

ORIGINAL: Mammis

Jupp, lenge siden navlen min poppa ut. Synes man ser "mer gravid ut" med utovernavle jeg, så det gjør meg ikke noe[;)]

syns hvertfall ikke det er stygt med utovernavle [:D] gravid navle... hihi

ORIGINAL: TereseS

Jeg kommer nok ikke til å få utovernavle.. Men jeg har dyp navle i utgangspunktet da!

sign

Min er padde flat som den alltid har vært[:)]
Satser på at den holder seg sånn, syns det er sjarmerende at vi har forskjellig....[:)]

Back
Topp