Har du fått strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Fikk ingen med første, da var jeg 19.. ikke fått noen til nå heller, 24 år nå :)

gammel bruker ~heijdii~
gutt født 08 ♥
Jente 29 desember 13 ♥

Fikk med første, har ikke fått noen nye enda.
Tipper de gamle bare blir strukket igjen :P

Nei, heldigvis. men begynner å få en liten blå "flekk" midt mellom de to hullene til piercingen(som jeg tok ut da jeg ble gravid), så tipper det kommer et derfra om ikke lenge.

Ikke fått noen enda, men fikk masse med nr 1 og nr 2.

Har ikke fått noen nye enda, men har noen etter storebror, så jeg regner med de kommer denne gangen også:)

<3 appen < 3

Har blitt en del ja.. "/

Lilleprins - 10.12.13

Er det noe "statistikk" på andrl gravide som får strekkmerker? Da mener jeg egentlig bare om det er mest vanlig å få eller ikke få...? Jeg fikk ingen sist, og har ingen foreløpig denne gangen heller. Når pleier de å komme?

Er det noe "statistikk" på andrl gravide som får strekkmerker? Da mener jeg egentlig bare om det er mest vanlig å få eller ikke få...? Jeg fikk ingen sist, og har ingen foreløpig denne gangen heller. Når pleier de å komme?
jeg aner ikke hvordan statistikken er, men jeg har ikke fått med de 3 første, og ikke så langt med han her heller :) er visst mest genetisk betinget, så du kan jo sjekke i familien hvordan det har vært med mamma og søstre (om du har)?!

Jeg har strekkmerker på "kjærlighetshåndtakene", men de fikk jeg før jeg ble gravid :-P Har så langt ikke fått noen som følge av voksende mage.

Back
Topp