Har du fått strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
hmm ja fikk da jeg gikk med datra mi. så har noen på puppene og på låra, men ikke på magen. har fått to tre nye på innsiden av låra. er takknemlig for at jeg ikke har flere.er nok dessverre av de som ikke helt klarer å se med stolthet på strekmerkene mine.....litt trist for har jo de pga noe fantastisk.. :)

Fikk mange da jeg gikk med eldste, da var jeg 19år. Ikke moro i det hele tatt. Nå bryr meg meg ikke om de, nå har de vært en del av meg i 7år. Lysnet har de også. Har fra puppene og ned til knærne. Mest merker på magen og siden av magen (ser ut som noen har kloret meg på siden).

Ikke fått noen enda, men tidlig enda vil jeg tro.

Termin 1.februar 2014

Fikk ingen sist gang, og heller ikkje fått noken endå.. håper å slippe unna denne gangen og...

Ingen nye strekkmerker. Har noen på innsiden av lårene, på hoftene og brystene fra puberteten. Syns nesten ikke i det hele tatt så jeg bryr meg ikke no særlig om de, men håper selvfølgelig at jeg ikke får noen nye ;)

Ja, jeg har fått på puppene.

Fikk noen på magen,både v navlen og på siden, fikk ingen fler m nr 2 tror jeg. Håper magen er ferdig strekt og at det ikke blir flere denne gangen!

Fikk ingen med første og hittil så har jeg ikke fått noen.

Jeg opplever at de gamle strekkmerkene mine fra puberteten blusser litt opp igjen. Klør litt og er litt røde. Er dette vanlig? Liker ikke :(

jeg har faktisk begynt å få noen på puppene, men jeg tror det er noen av de gamle som bare blusser opp igjen. smører som en gal på både mage, lår, hofter å nå blir det uten tvil mer smøring på puppene :)

• Liker
Reactions: H27
jeg har faktisk begynt å få noen på puppene, men jeg tror det er noen av de gamle som bare blusser opp igjen. smører som en gal på både mage, lår, hofter å nå blir det uten tvil mer smøring på puppene :)
Bra vi er flere!!! Smører også som er gal på puppene, tigerstripene er litt rosa det ene øyeblikket, neste øyeblikk syns de nesten ikke i det hele tatt. Er nok bare huden som er veldig forvirra om dagen, har ikke gått no særlig opp i vekt ennå, så kroppen har ikke forandret seg stort, bortsett fra babykul, da :P Kjedelig om det kommer flere uansett!

Åh, jeg har gått opp 3 størrelser på daiene, magen viser veldig godt og tilsammen er det værtfall 7kg opp på meg :/

Ikke fått noen :)
Med eldste var jeg 22 år når jeg ble gravid (rakk å fylle 23 noen dager før han ble født) og fikk aldri strekkmerker :) Ikke fått noen til nå heller og er nå litt over halvveis med tredje barnet mitt :)

Har massevis på magen etter første for 17 år siden....har igrunnen aldri plaget meg...å smøre hjalp ikke noe...så må bare godta at sånn er bare huden min

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har fått masse røde å lilla streker på puppene :( hadde ikke de største puppene før jeg ble gravid, er uke 21+4 idag å har måttet gått opp 3 bh størrelser :p så er ikke så rart jeg har fått strekkmerker der :p

Lillegutt <3

Back
Topp