Har du fått strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Fikk en del sist svangerskap, mest mage ,ikke kommet noen nye så lagt i dette svangerskapet, har kun mine gamle hvite ....

Tviler på at strekkmerker har noe med alder å gjøre, det ligger nok i genene ;)
Jeg har ikke fått strekkmerker i noen av mine svangerskap. Det fikk heller ikke min mor eller noen av hennes søstre :)

Har inntil for et par dager siden bare vokst i de gamle. Nå har jeg to små prikker på ene siden som nok blir nye strekkmerker. Stresser ikke, har så mye fra før :P

Ikke enda, men har mange andre steder på kroppen fra da jeg var liten så regner med at de kommer... Håper bare det ikke blir så mange av dem...

Fikk en del under navlen sist svangerskap, de siste ukene. Ingen nye hittil - satser på å bruke opp igjen de gamle :D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ingen enda heldigvis!! Krysser fingrene for at jeg slipper! :D Har virkelig ikke lyst å være merket for livet..

Fra mobilen :-)

Ja, jeg har fått mange på magen. Jeg tror det er tilfeldig hvem som får, hverken mamma eller bestemor fikk strekkmerker. Jeg vet jeg kommer til å sprekke på puppene da melka kommer for fullt også, men det får bare være ;)

Jeg fikk med nr 1 på magen (21 år), fikk ingen ekstra med nr 2 (23 år) og ingen til nå (26 år). Mamma og søsteren min har ingen.

Back
Topp