Har du fått strekkmerker?

Jeg har desverre fått, har dog en hudsykdom som gjør at kroppen min ikke lagrer fett på samme måte som andre. Høres kanskje ut som jeg ser ut som et beinrangel, men mener det ikke sånn. For jeg klarer så absolutt å legge på meg, og har litt ekstra her og der :p Men kan si det sånn at kroppen min er uttørket hele tiden, så at jeg fikk er ikke noe stor overraskelse. Kommer aldri til å bli noe glad i de, men bor i Norge og her må man heldgivis kle godt på seg :)
 
Har ingen enda, men det er fortsatt fem uker igjen! Men får jeg noen, så gjør ikke det noe, tror jeg. Det er jo nesten noe å være stolt av! :)
 
Jeg har ikke fått noen strekkmerker, føler meg veldig heldig med det :) Har 2 uker igjen til termin, så vi får se om det holder seg slik ;)
 
Jeg trodde jeg hadde sluppet unna, men merket i går at det plutselig har dukket opp et par.. :/ Men, men, venter tvillinger så hadde jo forventet å få litt.. Håper bare ikke det tar helt av nå, hadde jo liksom klart meg så lenge ;)
 
Andre svangerskap og har ingen fra forrige gang og ingen så langt denne gangen, men er jo fortsatt 5 uker igjen så krysser fingrene:)
 
Ingen så langt.. Krysser fingrene for at jeg ikke får noen de siste 5 ukene..
 
Back
Topp