Har du fått råmelk?

Jeg er 32 fullgåtte uker i morgen og har 2 morgener den siste uka oppdaget en liten flekk på lakenet akkurat ved venstre bryst(lå på venstre side begge gangene). Skjønte plutselig at det må være melk?!?? I kveld prøvde jeg å klemme rundt brystvorta, og da kom det to små dråper ut!! Andre som har opplevd dette? Jeg er førstegangs, fascinerende hvordan kroppen gjør seg klar:joyful:

Helt normalt dette ja:)
I de to første sv.sk begynte det å renne fra jeg var 2 mnd på vei, mens nå er det bare om man klemmer:p så kan variere :p
 
Har begynt å renne litt innimellom her. Føltes nesten som at jeg hadde et lite snev av brystspreng i morgest da jeg stop opp.
 
Jeg har fått en hvit prikk på puppen, merket det i går fordi det svidde. Så jeg skal kjøpe lecitin, og prøve å bli kvitt det som antakeligvis er melkefett som har skilt seg og sitter fast. Hadde en sånn prikk da jeg ammet vesla, så husker jeg tok lecitin da, og at det svidde mens jeg ammet med den proppen. Lurer på om jeg faktisk fikk en liten infeksjon med feber og sånt? Å kjøpe en boks med lecitin og ta forebyggende kan være lurt i alle fall :)
 
Hatt det i flere uker, men kommet mer den siste uka. Spruter ut om jeg klemmer forsiktig [emoji14]
 
Jeg oppdaga også råmelk for 2 daga siden ig syns d var helt fascinerende førstegangs så da gikk d plutselig opp for meg at jeg skal bli mamma på ordentlig og min kropp skal mate et nytt liv. Er I uke 34, så d var vel på tide hahahah
 
Back
Topp