Har du fått råmelk?

Nevarine

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Tenkte at jeg ikke kom til å få blank væske i puppene/råmelk på lenge enda siden jeg er førstegangs, men den har visst kommet likevel! Skikkelig råmelk er det jo ikke enda, da ville den vært gulhvit?
Flere som har fått?
Tenker å investere i noen ull-ammeinnlegg nå til vinteren. Hvor får man forresten kjøpt engangsinnlegg, noen som vet? :)

Last edited:
ja her har jeg hatt det i 2 uker eller noe..kjente en dag ut som jeg var sår så jeg klemte litt på den såre puppen og vips der kom det dråper av råmelk...Jeg ble sjokka for tenkte det var så tidlig og få det i uke 18? Men det er sikkert forskjellig for alle?

Har aldri mist melka helt etter guttungen, men jeg husker at den kom tidlig forrige gang.njeg tror faktisk jeg fikk min første lekk rundt 20 uker :)

Yup, her også, men sånn som deg. Helt blank enda, og i litt større mengder. :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja har hatt det lenge. Jeg er som ei ku i svangerskapet og etter fødsel :p

♧ Sendt fra app'en ♧

Tenkte at jeg ikke kom til å få blank væske i puppene/råmelk på lenge enda siden jeg er førstegangs, men den har visst kommet likevel! Skikkelig råmelk er det jo ikke enda, da ville den vært gulhvit?
Flere som har fått?
Tenker å investere i noen ull-ammeinnlegg nå til vinteren. Hvor får man forresten kjøpt engangsinnlegg, noen som vet? :)

Ikke kommet noe her ennå.

Jeg kjøpte engangsinnlegg på matvarebutikk. Jeg likte de på bunnpris husker jeg :)

rakk akkruat å miste det i 9 uker ca for at det kom tilbake rundt uke 15. her er det tykt gulthvit. og det er første gangen det er så tykt så tidlig. heldigvis ikke hatt noe lekkasje problemer i senga ennå. =) hehee

nope, ikke fått noe enda. 19+5.

Godt det ikke bare er meg ;) Men hvor kjøper dere ammeinnleggene i ull? Janus, Sparkjøp, mammabutikk? Noen som husker ca. pris på de? :) Jeg fant i alle fall ikke på vanlige undertøysbutikker i dag (H&m, lindex, cubus osv)...

Godt det ikke bare er meg ;) Men hvor kjøper dere ammeinnleggene i ull? Janus, Sparkjøp, mammabutikk? Noen som husker ca. pris på de? :) Jeg fant i alle fall ikke på vanlige undertøysbutikker i dag (H&m, lindex, cubus osv)...
Kjøper på apoteket! Mener på de ligger på rundt 200 kr? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjøper på apoteket! Mener på de ligger på rundt 200 kr? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Aha.. Supert! Takk :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Eg og er førstegangs og har hatt væske fra puppene en god stund allerede.... Enkelte morninger er det ein stor runding på tskjorta eg har sovet i..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp