Samme her! Sliter så fælt med utslett overalt! Og det klør så jeg blir galFikk flekkete utslett på hele kroppen fram til uke 11. Kviser i ansiktet. Regner med jeg får utslett på øyelokkene også denne gangen litt utover høsten.
Sjarmen her altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Sliter så fælt med utslett overalt! Og det klør så jeg blir galFikk flekkete utslett på hele kroppen fram til uke 11. Kviser i ansiktet. Regner med jeg får utslett på øyelokkene også denne gangen litt utover høsten.
Sjarmen her altså![]()
Til øyelokkene fikk jeg en kortisonkrem av legen. Det fungerte fint i perioder, men husker ikke om det var under graviditeten eller ikke. Det andre utslettet jeg hadde nå klødde faktisk ikke, så dårlig med tips der! Jeg har ikke fått mer utslett etter uke 11, er i uke 29 nåSamme her! Sliter så fælt med utslett overalt! Og det klør så jeg blir galHar du noen tips? Hvor lenge hadde du det?
Har lest at de må fjernes hos hudpleier/lege etter fødselJeg har fått skin tags på halsen! Visste ikke at det var er navn på det, så takk for at du skrev det i første postvisste ikke at det var en greie i graviditeten heller. Vet du om det blir borte etter fødselen?
De blir heldigvis nesten usynlige igjen over tid. Er veldig spent på hvordan kroppen henter seg inn igjen denne gangen kontra første graviditet.Ja, men fikk det tidlig i svangerskapetHar plutselig fått mye sprukne blodkar i ansiktet!
Andre som har fått det?

Bruker babyolje og smører inn magen morgen og kveld. Det fungerer ganske bra syntes jeg. Måtte ty til olje, krem fungerte ikke.Jeg klør sånn på magen! Andre som gjør det? Finnes det en god krem eller noe som hjelper mot kløe? Har prøvd noen, men ingen som hjelper til nå! Ingen utslett, bare klør!

for jeg trodde jeg var skitten selv