Har du fått noen "cravings" ennå?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Jeg er mer fysen egentlig... Ikke noe jeg MÅ ha, men eplejuice og Sombreros er veldig godt for tiden[emoji108][emoji1]
 
Jeg er mer godtesyk, men er så ubesluttsom at jeg ender opp med å ikke spise noe [emoji28]
 
Jeg har veldig lyst på noe i perioder, og bytter på hva det er.
Her om dagen hadde jeg så lyst på mandler og knekkebrød med ost. En bit av knekkebrødet og et par mandler samtidig. De smakene blandet var det jeg måtte ha:p:D

Ellers har jeg vært veldig glad i eggerøre om dagen :)
 
Fanta [emoji85]
 
Grønne epler, appelsiner og knekkebrød med gulost [emoji1373] eneste som hjelper på kvalmen til tider [emoji23][emoji13]
 
Nektariner, sure epler, knekkebrød med leverpostei, majones og masse agurk, lakris når lysten er på noe søtt og salt.

Ellers så er jeg mer at jeg avskyr masse søtsaker og klin. Blir kvalm av små mengder også, så holder meg unna. Frukt og grønt frister mye mer!
 
Går en del knekkebrød med tomat om dagen, aller mest fordi ikke noe annet frister.
 
Uff, har alt for masse allerede.. knekkebrød med gulost, sjokomelk (helst Litago), brun saus (gjerne med kjøttkaker og poteter) selv om jeg omtrent aldri har laget det før. I tillegg spiser jeg gjerne grønne epler og skulle gjerne drukket flere liter Sprite om dagen, men holder meg heldigvis unna. Rare greier dette her..:woot:
 
Det svinger veldig. Merker stor forskjell på sist svangerskap og dette svangerskapet! :)

Første gangen jeg gikk gravid gikk jeg stadig vekk og kjøpte snop på butikken. Kun noen utvalgte typer snop. Tine fersken-iste på plastflaske var også en hit, det kom ikke på tale med noe annet merke eller type.

Jeg forlangte også take-away fra to ulike steder da jeg ble innlagt på sykehuset for igangsetting av fødsel. Stakkars mann, han måtte jo bare gjøre det, og jeg lukket galant ørene da han sa at jeg ikke kom til å klare å spise opp alt uansett, noe jeg selvfølgelig ikke gjorde. Men bare lukten av maten var nok for meg, og jeg har sagt at skjer dette igjen, må han bare gjøre det. Rett og slett!

Denne gangen:
1. trimester: hamstret inn Hockeypulver.
Nå i 2. trimester: det svinger veldig nå i perioder. En periode er det leverpostei på skiven, så er det ostesmørbrød. Er avhengig av å ha frukt og grønt i huset. Syns ikke taco er noe godt nå, og det syntes jeg ikke sist heller.
 
Back
Topp