Har du fått mykje fint i barselsgåve?

M

Moderator Marte

Guest
Eg trur det eg har fått som eg har hatt mest bruk for er ein ammegenser :)
Kva med deg?
 
Her har gavene minket for hvert barn som har kommet, så de siste fire gangene har jeg fått null, niks og nada.
 
Har fått veldig mye fint begge gangene! :) mye fine ullklær blant annet
 
Nja njo. Arvet en del nøstebarnklær til yngste. Det var veldig kjekt. Og ei venninne sendte hele prematurgarderoben til meg, jeg gav den videre til ei felles venninne som også fikk prematurt.

Fått veldig mye random og rart. Ankelsokker til baby feks. Og hettegenser str 50. Antiskli str nyfødt. Sko. Tjukke ullklær midt på sommeren med 35 varme. Sommerkjole str nyfødt til høstbaby.
 
Nei dessverre. Mye upraktiske klær og fjas. Savnet å få litt gulpekluter, tepper blant annet.
Beste gaven var et hjemmestrikket vognteppe med ullforing, perfekt å legge over posen i vogna når det ble svinekaldt!
 
Vi fikk mye klær, også fikk vi bedside crib og sprinkelseng. Så det kommer godt med. Veldig glad for alle gaver, men de hjemmestrikket setter jeg ekstra stor pris på :)
 
Fikk endel klær, ei god dyne og masse kluter. Det fineste var et hjemmestrikka sett, med kofte, lue og sokker. :)
 
Beste gaven fikk jeg til eldstemann av min bror, fikk en baby sense pustealarm ❤️
 
Fått veldig mye fint begge gangene:) Mye arveklær og arvet utstyr, blant annet en praktisk badestol som er ofte i bruk. Strikkeklær og pledd har vi også fått mye av:)
 
Back
Topp