Har du fått mage?

Ingen mage her heller! Er ikke flat til vanlig, men litt kul på magen. Haha! Så foreløpig ser jeg normal ut:). Men ønsker meg mage som dere andre! Er bare 8+3 idag.

Vis vedlegget 252396 Plutselig poppet denne ut Igår!!!
Må være luft og andre innvoller da, for livmoren ligger vel ikke så høyt enda!!!
Det er jo litt koselig da, et positivt symptom når man enda er nervøs..
8+0!
Få se din mage hvis du har fått?? <3

Fin mage! :-) Jeg er 9+4 og min er omtrent som din på kvelden. :-) På morgenen er den mye mindre, men når jeg spiser utover dagen og det skal være plass til både mat og livmor der inne, så stikker den ut. Går i de videste genserne jeg har for å prøve å skjule det...

Har ikke får noe mage og er 11+0, andre som har det som meg?
Jeg er 10 + 3 og har heller ingen synlig mage enda. Men jeg kjenner dressbuksene begynner å bli i minste laget, så har kjøpt meg en fin mama dressbukse fra HM, den var digg å ha på :)

Kun tights og mammabukse som går her. Den strutter. Spesielt på kvelden etter ca 8 måltider [emoji85] Skjønner ikke åssen jeg skal skjule det her i 3 uker til. Får gå i dekning!

9+2

Verst om kvelden. Men må nok være mye luft[emoji28] reddet av lange gensere og en hårstrikk jeg knytter i buksehullet og lager løkke til å feste i knappen[emoji23]

IMG_4411.JPG

Føler bare at jeg er pløsen,tjukk og full av luft[emoji23] men mulig det er litt mage under flesket, who knows[emoji23][emoji23][emoji23]
Heheh. Litt sånn føler jeg også. Har fortsatt «restemage» etter førstefødte, så har egentlig sett sånn tjukkgravid ut i over et år nå. (Uff. Flaut så slapp jeg har vært!) Tviler på det er noe gravidmage her, men mage er det. Hehe

Begynner igrunnen å bli lei av de de to mammabuksene jeg har og de tre store genserne jeg må bruke for å ikke avsløres!!! Snevert valg i klesskapet gitt [emoji849][emoji849][emoji849]

Ingen mage her ennå... 7+2. Må bare nyte jeans som passer sålene det går! Og sove på magen:)

Har litt mage fra før, men kjenner livmor ligger høyt allerede. Får ikke dratt inn magen så den blir flat som jeg kunne før :laughing002 er på med litt store gensere og mammabukser så ikke magen skal synes. Uansett om jeg ser tjukk eller gravid ut:laughing021

Jeg er 9+6 (ble satt litt tilbake på TUL i dag) og har kjempestor mage. Synes det ser ut som jeg er over halvveis allerede. Minst. Men her er det nok mer høyt matinntak og tregere fordøyelse enn det er babymage foreløpig :hilarious:

Back
Topp