Ingen mage her heller! Er ikke flat til vanlig, men litt kul på magen. Haha! Så foreløpig ser jeg normal ut
. Men ønsker meg mage som dere andre! Er bare 8+3 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 252396 Plutselig poppet denne ut Igår!!!
Må være luft og andre innvoller da, for livmoren ligger vel ikke så høyt enda!!!
Det er jo litt koselig da, et positivt symptom når man enda er nervøs..
8+0!
Få se din mage hvis du har fått?? <3
Jeg er 10 + 3 og har heller ingen synlig mage enda. Men jeg kjenner dressbuksene begynner å bli i minste laget, så har kjøpt meg en fin mama dressbukse fra HM, den var digg å ha påHar ikke får noe mage og er 11+0, andre som har det som meg?
Heheh. Litt sånn føler jeg også. Har fortsatt «restemage» etter førstefødte, så har egentlig sett sånn tjukkgravid ut i over et år nå. (Uff. Flaut så slapp jeg har vært!) Tviler på det er noe gravidmage her, men mage er det. HeheFøler bare at jeg er pløsen,tjukk og full av luft[emoji23] men mulig det er litt mage under flesket, who knows[emoji23][emoji23][emoji23]
er på med litt store gensere og mammabukser så ikke magen skal synes. Uansett om jeg ser tjukk eller gravid ut