Har du fått mage?

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
1C8606D1-8DA1-40F9-800A-CF428441F07A.jpeg Plutselig poppet denne ut Igår!!!
Må være luft og andre innvoller da, for livmoren ligger vel ikke så høyt enda!!!
Det er jo litt koselig da, et positivt symptom når man enda er nervøs..
8+0!
Få se din mage hvis du har fått?? <3

Oi ! Ja det er nok luft :D hehe !
Min er også sånn, men ikke så stor... men det er nok luft og tarmer som blir presset opp osv... Livmoren er jo under skambeinet enda :)
Men gleder meg til babymagen kommer !

Herlighet !! jeg er sjokkert over størrelsen på magene deres allerde :wideyed::wideyed::wideyed:
Min er pannekakeflat...:wideyed:

Har ikke fått mage, det som popper frem påbveldstid er luft:hilarious: er 8+3, så regner med det litt mer tid.

Min er som deres damer. [emoji12] Glad jeg så deres mager nå, Ble redd det bare er meg[emoji28] skal ta et bilde å legge inn. [emoji4]

Å ja ... Bildet tatt da jeg var 9+4, tror jeg. Er 10+2 i dag.
Sliter en smule med å holde magen skjult, for å si det sånn ... :rolleyes:

Vis vedlegget 252431

Sånn er min mage også :) jeg har relativt flat mage til vanlig, så umulig å skjule [emoji85] dette er fjerde svangerskapet på under sju år, så alt er nok litt mer «slarkete» enn ved første svangerskapet ;)

Magen kom tidlig her au denne gang [emoji4] ho minste er et år så magen var vel ikke helt på plass så da poppa den fort [emoji23]

Sånn er min mage også :) jeg har relativt flat mage til vanlig, så umulig å skjule [emoji85] dette er fjerde svangerskapet på under sju år, så alt er nok litt mer «slarkete» enn ved første svangerskapet ;)

Dette blir og mitt 4. barn, selv om det er noen år siden sist :-) Er til vanlig godt trent, med flat mage og til dels synlige "mageruter".
Magen min har liksom kommet tidligere og tidligere for hvert svangerskap :-)

1, 5 år siden sist for min del :)Ganske sikker på at jeg har delte magemuskler etter sist svangerskap og hastekeisersnitt, mener jeg leste en plass at det som får musklene til å strekke seg er aktivert med en gang og hvis man har vært gravid før så gir liksom muskelene etter, mellomrommet mellom mine ble i hvertfall større ganske kort til etter at jeg ble gravid så nå er det lite som holder ting på plass :p

Dette blir og mitt 4. barn, selv om det er noen år siden sist :-) Er til vanlig godt trent, med flat mage og til dels synlige "mageruter".
Magen min har liksom kommet tidligere og tidligere for hvert svangerskap :-)

Godt å se at det er flere som har mage allerede, sliter litt med å «omfavne» magestørrelsen siden jeg er så kort på vei [emoji85] eller, er jo faktisk 10+3 idag, så nærmer meg heldigvis 12 uker og tidlig ultralyd med stormskritt :) magen din er forresten flott, ser ut som babymage :)

Såå mange fine mager [emoji7]
Her har det også skjedd forandringer, merker godt at magen er blitt større, og den er til tider vanskelig å skjule. Her er bilde av morgenmagen min, da er den på sitt aller minste, utover dagen eser jeg utover [emoji85] Er egentlig helt flat! Mitt tredje barn, og livmoren har krøpet seg oppover til midt i mellom navlen og skambeinet. 7+2 [emoji173]️
Image1523340190.062172.jpg

Føler bare at jeg er pløsen,tjukk og full av luft[emoji23] men mulig det er litt mage under flesket, who knows[emoji23][emoji23][emoji23]

Har ikke får noe mage og er 11+0, andre som har det som meg?
Jeg har det akkurat sånn, er 11+1. Første barn og har litt mage fra før, så jeg mistenker at jeg ikke kommer til å se en sånn gravidmage som dere andre har før om mange uker [emoji19]

Nydelige mager forresten [emoji173]

Ingen mage her, dvs, jeg har stor mage men den er bare tjukk og oppblåst.

Back
Topp