Har du fått helt avsmak på noe?

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Sist klarte jeg ikke hel kylling, salat eller dressing! Nå blir jeg dårli av nuddler!! ;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kylling. I alle varianter. Og kjøleskapslukt..

Taco er en ting jeg ikke klarer tanken på nå :p

Min hjemmelagde fløtegratinerte potet form med pølser og div... Egentlig yndlings maten min i helgene, men blei så kvalm sist jeg prøvde å spise det, og nå orker jeg ikke tanken en gang :(

Ja! Jeg har en kvalme som kommer å går i ett sett.
Og det jeg spiser/akkurat har spist i det kvalmen slår meg får jeg helt noia av etterpå.

Ja, det meste av mat og lukter :( Generelt lite jeg klarer for tiden.

Kaffe :( Drakk kaffe kvær dag, no klare eg ikke lukta ein gang :/ Klare heller ikke lukta av skylemiddelet som vi har brukt i ein evighet...

Alt av mat som kan oppfattes som veldig fett, veldig mektig, eller ha mye smak. Har alltid vært avhengig av sjokolade, men nå har jeg ikke særlig lyst på det i det hele tatt.

Stolar sett alt jeg er veldig glad i ellers; indisk og kinesisk mat, fisk, taco, all slags saus, kaffe, kaker... Sikkert en hel masse mer også :P

Kaffe er helt uaktuelt her.. drakk ikke overdrevent mye før heller altså men nå fikser jeg ikke lukta engang..
Og alle typer kullsyreholdig drikke, spesielt ikke pepsi max. tror koffein må være greia her jeg ;)
Her en dag sa det full stopp for hermetisk mat -som champignon på boks, eller minimais. Og mengder av ost, litt går fint, mye gir brekninger..

Jeg elsker ost og kylling med salt på, det kan jeg spise MYE av.

Back
Topp