Har du fått gode venner her inne?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Har du møtt noen her inne som har satt sitt preg på ditt liv?

Jeg har møtt Meetho snuppa mi, verdens beste go jente! Kunne ikke forestilt meg hverdagen uten henne, selv om vi bor på hver vår kant av landet[:)]

Er sååå gla for å ha "møtt" dere alla sammen og veldig gla for facebook, nå som det er blitt så stille her inne!

Enn dere?

jeg hadde mye kontakt med noen men de har bare blitt bort
og det er så utrolig synd

Jaaa. Heike har blitt en god venninne. Blitt kjempe glad i henne.
Kolibri og Tussa, også skravler endel sammen :-)
Møtt hverandre mange ganger :-)

Nei det vil jeg ikke si... om jeg skal sette fingeren på noen må det være Ida [:D]

ja, Belly danseren våres[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Den jeg har mest kontakt med her inne er Angelbaby. Vi bor jo også på samme sted[:D]

Vis versa eller hvordan det sies/skrives[8D][:D]
Ellers er det jo resten av bergensjentene, som AnnHelen, Ingeborg, Cathy og Meetho[:)] Vi er jo alle gravide igjen sammen og det er jo kjempekooooos!![:D] Håper vi klarer å treffes endel i permisjonen[:)] Liker de alle kjempegodt og vil veldig gjerne ha bedre kontakt med dem[;)][:D]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Jeg har møtt Meetho snuppa mi, verdens beste go jente! Kunne ikke forestilt meg hverdagen uten henne, selv om vi bor på hver vår kant av landet[:)]

Takk det samme, jenta mii

Og så kan jeg heller ikke tenke meg et liv uten Cathinka og Ingeborg, og egentlig bergensjentene sånn generelt sett [:D]
Og så håper jeg å få muligheten til enda en skravlekveld med Helene snart! [;)]

Djeeez, hva hadde livet mitt blitt uten bv?? [:o]

ORIGINAL: Meetho

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Takk det samme, jenta mii

Og så kan jeg heller ikke tenke meg et liv uten Cathinka og Ingeborg, og egentlig bergensjentene sånn generelt sett [:D]
Og så håper jeg å få muligheten til enda en skravlekveld med Helene snart! [;)]

Djeeez, hva hadde livet mitt blitt uten bv?? [:o]

savner deg snuppa mi..........

Back
Topp