har du fått dilla på noe?

Tamita<3

Glad i forumet
Jeg har faktisk ikke fått noe dilla denne gangen, eller til nå må jeg vel si. Har dere fått dilla på noe?

Brødskiver med bringebær:D eneste jeg greier å spise noen dager !

Nei, har heller ikke fått dilla på en spesiell ting. Går mer i perioder hva jeg har lyst på:)

Kan ikke si jeg har fått dilla på noe nei ... Merker jo søtsuget , men har bestemt meg for å spise mindre snop og heller drikker mer vann ;P

Har egentlig ikke dilla på noe denne gangen, men kan jo komme mot slutten :)

Jeg bare MÅ ha en sjokolade når jeg er på butikken. Er kanskje mer en dårlig vane men unner meg en sjokolade når jeg har ukeshandling. emoticon

Jag har dilla på att lukta på sambos lössnus og mina skinnhandskar...Doftar såååå gott!!!

Ikke dilla på noe. Har ikke hatt det i noen av mine tre svangerskap faktisk.

Har fått skikkelig dilla på frukt og bensinlukt:-) 

Sjokomelk 

Nei, og det hadde jeg ikke sist gang heller:)

Mistet helt lysten på brødmat så jeg gikk over til ostesmørbrød i vaffeljern på jobb. Jeg har og lindret halsbrann og dempet søtsug med sjokomelk. Så har jeg hatt fryktelig lyst på berlinerboller, men her har jeg vært flink til å styre meg, så flink at jeg skal få en på freddan;)

Hær går d i lukter, bensin og malingslukt... mmmm
Så va jeg på bil/skuterforhandler, åh herregud kor godt d lukta. Sjelden d ikke gjør mæj noe at dæm e så sykt treg :p

Ingen diller her, enda. Hadde egentlig ikke det med forrige heller, men da spiste jeg akkurat det jeg ville hele tiden. Ikke bra...

Tror ikke jeg har fått dilla på en spesiell ting.. er litt opp og ned hva jeg har lyst på. Kan ha kjeeempelyst på f eks epler en dag og ikke lyst på det i det hele tatt en annen :)

Back
Topp