Har du fått brunflekket "utflod"?

Tufsla

Forelsket i forumet
Ja, overskriften sier vel sitt: Har du hatt/fått brunflekket "utflod"?

Etter jeg testet positivt på fredag har jeg fått små flekker og slintrer med noe som ser ut som tidlig TR-forberedelse.. Håper det ikke er et tegn på at noe er galt :oops:

Så lenge det ikke er MYE så er det håp:) kan forsovidt være håp selv med mye å:p Håper det forblir med spottingen og at testen lyser mot deg i morra:D

Jeg spottet litt brun/rosa forrige uke. Gikk heldigvis over etter en dag. Var ikke mye, men brukte truseinnlegg. Skal teste denne uken med ny digital, og da regner jeg med stigning fra forrige uke :)

Den er sterkere heldigvis! :-D 14dpo i dag :-)
c69869885b2ab645bfefe724cbed7b55

Har ikke spottet noe, men tror det er ganske normalt spesielt tidlig i svangerskapet :)

Har ikke spottet noe, men tror det er ganske normalt spesielt tidlig i svangerskapet :)

Er det jeg også har lest, men man blir jo litt nervøs allikevel :-P

det er spira som "graver" seg fast i livmorveggen. Veldig vanlig sånn rundt da mensen egentlig skal komme. Jeg har aldri spottet med mine, men begge deler er like vanlig :)

det er spira som "graver" seg fast i livmorveggen. Veldig vanlig sånn rundt da mensen egentlig skal komme. Jeg har aldri spottet med mine, men begge deler er like vanlig :)

Ah, så kjekt å høre! :) Satser på at det er derfor jeg kjenner noe som ligner på "mensensmerter" også :-P

Ah, så kjekt å høre! :) Satser på at det er derfor jeg kjenner noe som ligner på "mensensmerter" også :p

Ja mensmurringer som kommer og går er vanlig... Det er det værste med det hele, for man blir jo såååå bekymret hver gang :( jeg har masse murring om dagen nå og jeg flyr nesten på veggen til tider :(

Ja mensmurringer som kommer og går er vanlig... Det er det værste med det hele, for man blir jo såååå bekymret hver gang :( jeg har masse murring om dagen nå og jeg flyr nesten på veggen til tider :(

Grusomt at kroppen er laget på den måten, altså med så like symptomer.. :-/

Back
Topp