Har du evner? Inspirert av generelt

smørblomsten

Glad i forumet
Har du noen evner eller tror du på at det finnes noe mer mellom himmel og jord?

om jeg har noen evner veit jeg ikke[8D]
Men jeg er fryktelig sanndrømt (drømte f.eks dagen før vi dro hvor, når og hvordan vi skulle krasje på vei til danmark, å jeg hadde ikke vært der før)
Ellers har slår aldri politi radern min feil, føler jeg at det er politi i nærheten, er di der [8D]

Jeg kan vel egentlig tro det ene å det andre jeg, men tror ikke på guder osv[:)]

jeg har nok ingen spesielle evner, me jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn det vi selv kan se eller vet[:D]

Eg veit ikkje om eg kan kalle det evner, men eg har sett ting som ikkje alle andre ser.

Jobba tidligare nattevakter på en bolig... Og en dag eg stod i matboden for å sjå etter nokke, følte eg at nokken pjuska meg i nakken! Var skikkelig merkelig. Og fleire gonga etter det såg eg en skygge som gikk inn på matboden nede i kjelleren, uten at det var nokken der nede i det heile tatt! Og eg sprang stort sett opp igjen frå kjellaren kvar gong eg var der, fordi det var nokken som stod å stirra på meg bakfrå.

Eg turte ikkje å seie nokke om det i lange tider, for tenkte at folk ville tru det hadde tørna fullstendig for meg! :P Men etter kvart kom det fram at det var fleire som såg denna dama - om enn frå litt forskjellige vinkla, men likevel på samme plass! :)

Oj så spennende opplevelser dere har hatt [:)]

LilleKulaogFredrik; det kan jo bli veldig spennende framover når Fredrik blir større og se hvordan han utvikler sansene sine. Det må forresten være helt spesielt for dere som foreldre å oppdage at sønnen deres har evner...

Weronix; har du hatt andre opplevelser enn de gangene på det stedet som du jobba? Ser den veldig godt at du ikke ville si noe for at andre tror du kan være "gal"... hehe, er litt lettere å fortelle det når andre åpner munn sin først, hvert fall når det gjelder sånne her ting

Cecilie90; litt spesielt å være sanndrømt, hvert fall når det gjelder negative ting, men det gjelder jo også for de som er synske også... Men ser det kan være veldig fordel å vite når politiet er i nærheten da [:)] med tanke på radar kontroller og sånn hehe

Om jeg ikke har "evner", så har jeg hvertfall GARANTERT en ituisjon som så og si aldri tar feil.. Og det kommer bare som lyn fra klar himmel, en følelse eller tanke.. som alltid viser seg å være riktig!

heldigvis ikke bare negative drømmer, alle gangene jeg har vært gravid har jeg drømt det ca 1-2 uker før testing å aldri slått feil[8D] men drømte også hva som ville skje da[:(] drømt en del om SA/MA denne gangen også, har heldigvis ikke rett hver gang[:)]

hehe, sambo er flink med farten og belte, men jeg har øvelses kjørt en del med han, å han er ett år for ung[:'(] nå har jeg ikke turt det på leeenge, men nå fyller han 25 da, så da er det greit [;)]

Jeg husker ALLTID hva jeg drømmer, og jeg drømmer ofte noe som skjer senere i livet. Det kan være små filleting som skjer 2-3 år etter osv... Litt spennende [:D] Har ikke drømt noe viktig ennå men..

jeg har oxo vært sanndrømt, så kan jeg tenke ting som venninner kommer til å fortelle meg, og jeg "så" at svigerinna mi var gravid rett før vi reiste på middag dit, skreiv det ned på en lapp før vi dro og fant den fram etter at di avslørte nyheten =) så følte jeg på meg at det var no galt med ei venninne av meg, så jeg dro på meg klærne og løp opp bakken der hun bodde og hamret på vinduet, etter en stund kom hun å åpnet med armene fulle av blod, hun skulle ta sitt eget liv [:(] men jeg kom dit i tide heldigvis [:)] så er det sånne små ting bare, men har perioder hvor det er mye sånn, så kan det ta flere år før jeg "ser" noe igjen [:)]

Jeg hører, føler og ser forskjellige ting[;)][:)]

Back
Topp