• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har du et forbilde?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Mormor er mitt forbilde. Sterk og flott dame som har gått gjennom mye og viser enorm omsorg for alle rundt seg <3 Hun er også hysterisk morsom og kul, og blir gjerne med på både kino og fest :D

Pappa <3 Han døde plutselig da jeg var 23, og jeg har alltid sett opp til han. Varm, trygg, alltid positiv. Handymann, en som kjempet seg gjennom alt, og kom seirende ut. Galgenhumor, og en fantastisk pappa og bestefar. Jobbet hardt for at familien hans skulle ha alt vi trengte, samtidig som han oppdro oss til å sette pris på alt vi fikk. Jeg lært at hardt arbeid lønner seg, og at ikke noe kommer gratis. Han var likt av alle, og hver gang jeg i en situasjon sa etternavnet mitt, så ble jeg spurt om jeg er dattera til "Ø". Ja, kunne jeg svare stolt. Flott mann som jeg savner hver eneste dag <3

Pappa, han er den mest fantastiske mannen i hele verden synes jeg, han er og har alltid vært det største forbildet mitt :)

Mamma ♡
Lever med store smerter og funksjonshemninger, men er likefullt er stor resurs for både barn, barnebarn og lokalsamfunnet.

Mnjaaa... Ikke sånn i familien. Men min teamleder i jobben. Hun er mitt store forbilde, og min store inspirasjon! Monjen <3

Må vell være mamma det! Alltid vært meg og henne alene og hun har hatt mye å Bryne seg på i tenårene, men alltid vært like støttende og hjelpsom uansett situasjon. Går ikke en dag uten at enten jeg eller hun ringer hverandre :)

Min bestemor var og er et forbilde for meg.
Da hun var seks år gammel døde moren hennes (dette var altså i 1923), hun hadde til sammen 11 søsken, den yngste ble født da mor døde i barselseng. Som 12-åring ble hun eldste jente boende hjemme på gården. Det vil si at hun skulle gjør "kvinnfolkarbeidet", som da innebar, all matlaging, fjøsarbeid og husarbeid. Hun hadde da ansvaret for et hushold med sin far, 3-4 eldre brødre, 2 yngre søsken og en sengeliggende bestemor.

Hun var en ufattelig sterk person, ikke alle meiningene hennes var like politisk korrekte - men hun hadde en fantastisk humor helt til det siste. Hun døde for 2 år siden, 95 år gammel og jeg savner henne utrolig mye fortsatt.

Farmor, pluss ei nabo her. Herlige damer! =D

Og karakteren til Lorelai i Gilmore Girls,ift det å være mor.

Mamma, fordi hun er så snill og en utrolig bra mamma!! Hvis jeg kan være halvparten så snill og tålmodig med mine barn som hun var så får jeg nok snille barn jeg også :)
Pappa, fordi han har en bra karriere og en kjempebra arbeidsmoral. Også fordi han er en veldig sterk person som sier det han mener, det gjør jeg også :)

Back
Topp