Har du et enebarn? Vil du ha bare et barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Vi har 1 og får nr 2 nå, kunne aldri tenkte meg å få bare ett barn.
Men jeg er vant med søsken og likte det kjempe godt, så det ønsker jeg også for mine barn.
Men jeg syns alle skal få lov til å velge som de vil, ønsker de bare ett barn er det deres valg :)

Jeg vil ha to (minst), for jeg syns det er så fint med søsken :) og tantebarn :) vil at min datter også skal få et søsken, men om d ikke går, så har hun heldigvis sine fettere/kusiner og våre bestevenners barn.
Men man er ikke egoistisk hvis man bare vil ha en! Ikke alle som har mulighet til å følge opp flere..

Har alltid tenkt to. Men nå er jeg gravid med min første, og ser egentlig ikke for meg en nummer to av en eller annen grunn. Merkelig :p

Vil ha flere enn bare ett barn! Jeg er enebarn selv, det var fint til tider, men kan fort bli bortskjemt. Så er det det at jeg kommer aldri til å bli "ekte" tante, det er litt trist :( mannen har halvsøsken, men forholdet der er ikke så bra. Så blir vell på ingen måte noen særlig tante

Jeg kunne aldri fått bare en, jeg syns til og med to er for lite! Men jeg har full forståelse for at noen bare vil ha en. Jeg vet om flere som har "bare" et barn og de er jo mye flinkere til å være aktive og finne på ting med sitt ene barn enn det vi er. Ting blir nok litt lettere med en. Men jeg syns det er "viktigere" med søsken, så da har vi valgt det!

Back
Topp