Har du erfaringer med reiseselskapet DETUR?

monicabebe

Forumet er livet
Jeg og ei venninne vurderer å reise med Mari til syden og har kommet over noen ganske rimelige biletter med DETUR.
 
Gode eller dårlige....hva er din erfaring?
 
Jeg reiste med detur til tyrkia, for 2-3 år siden. Til å være billig reiser med de, så fikk jeg god erfaring med de, men flyet ble forsinka, og ikke så fornøyd med den flymaten, men aldri vært, men ville anbefalt deg og reise med de, hvis du bestemmer deg for det :-)
 
ORIGINAL: Pinheiro

Jeg reiste med detur til tyrkia, for 2-3 år siden. Til å være billig reiser med de, så fikk jeg god erfaring med de, men flyet ble forsinka, og ikke så fornøyd med den flymaten, men aldri vært, men ville anbefalt deg og reise med de, hvis du bestemmer deg for det :-)

 
Takk!!
 
Blir alltid litt skepisk når jeg ikke kjenner noen som har reist med den operatøren jeg vurderer.
 
Vi har sett på et fancy hotell (5 stjerners) med All inclusive, så det ser jo deilig ut!
 
Jeg skjønner det, lønner seg og høre med andre først ja :-)

Ja skjønner, hørtes veldig digg ut :) hvor er planen å reise hen? :)
 
ORIGINAL: Pinheiro

Jeg skjønner det, lønner seg og høre med andre først ja :-)

Ja skjønner, hørtes veldig digg ut :) hvor er planen å reise hen? :)

 
De har bare reiser til Tyrkia og Tunisia, så vi får se! KOmmer litt an på om vi reiser om en uke eller om vi venter lenger. Ikke varmt i Tyrkia dersom vi venter en stund
 
vi reiste med detur nå i sommer...og flyet var hele 15 timer forsinka...vi kom til flyplassen uten å vite at flyet allerede var forsinket mange timer....fikk endelig gå ombord i flyet etterhvert,ble da lovet to døgn tilbake i pener,dette skjedde ikke....er ikke fornøyd med servicen de ga oss! så for min del reiser jeg ALDRI mer med detur....var mye trøbbel ang vår tur
 
Vi reiste til Egypt med Detur i 2005 og var veldig fornøyde iallefall, fikk det vi betalte for og forventet. 
 
Jeg har reist med detur to ganger og jeg er veldig fornøyd!
Er jo ikke et reiseselskaps tur om flyet er forsinket vel? De kjøper jo bare plasser hos et flyselskap?[8|]
 
reiste med de for noen uker siden. fikk vite to timer før vi reiste (mitt på natten) at flyet var kansellert, ikke deres feil det, men fikk ingen tilbud om matpenger(som du har krav på), eller info om hva vi skulle gjøre når vi kom til gardermoen seint på kvelden neste dag men to små barn etter at alt tog va gått.....
dagen etter var flyene ytterligere forsinket, nødlanding i polen, forsinket bagasje...kl.ble ca.0300 igjen..ikke deres feil at alt dette skjer, men info var dårlig og ingen oppfølging
 hadde det vært bare meg så hadde det gått, kunne gjerne ha sovet noen timer på gardermoen, ikke gjort meg noe med en ekstra dag i alanya heller, men med liten på 11 mnd. blir det annerledes.
 
 
 
Back
Topp