Har du erfaring med forsikring hos trygg vesta?

ORIGINAL: mammasin

Vi har alle våre forsikringer hos trygvesta.. Er veldig fornøyd, vi sjekket opp med andre før vi valgte.. Og trygvesta var helt klart den billigste..

Men har du brukt de noen gang? Vi har nemlig i gjensidige, men har funnet ut at de er ganske dyre og at vi er forsikret helt feil på en del ting[&o][8|] Men de har vært utrolig hjelpsomme når vi trengte de... Har hørt at tryggvesta er "vanskelige" nåe det først kommer til stykket?

Har for øyeblikket alle forsikringer i trygg vesta, bytter litt rundt, men siden jeg er i utdanningsforbundet er en del av forsikringene VESENTLIG billigere i trygg vesta (dvs - vi har ikke alle der - livsforsikringer har vi både her og der for det er det jo maxsum på så for å ha stor nok har vi flere).

Har brukt reiseforsikringen, det var i alle fall ikke noe problem. Bilforsikringen har jeg bare benyttet når vi hadde i gjensidige og det var et HELVETE. Ellers har forsikringer sålangt vært noe jeg betaler for men ikke bruker...og jeg håper det fortsetter....men vet de fleste lærere har i trygg vesta og har ikke hørt om noen som er misfornøyde...[8|]

Har også all forsikring der. Veldig fornøyd med pris og service.[:)]

vi har ikke forsikring der men hun som kræsjet i bilen min hadde det. Bilen ble kondemnert og det tok et år før vi fikk pengene. Vi ringte og snakket med dem utallige ganger, og hver gang fikk vi en forståelsesfull kar på tråden, uten at noe nytt skjedde. Fikk ikke pengene før vi sendte klage til forsikringsklagekontoret

Vi har alle våre forsikringer der og er kjempe fornøyde.
Ble frastjålet en del ting i Paris i feb i fjor, og det tok ikke lang tid før ALT var erstattet[:)]

Back
Topp