Har du erfaring med chicco next 2 me??

camoiji

Forelsket i forumet
Jeg har kjøpt bedside cribben til chicco, og har et par spm!

1. Jeg syns madrassen som fulgte med virket VELDIG hard?? Jeg er førstegangs, så er mulig det er sånn babyer skal ha det. Ellers så kom jeg over denne:

d8414e8e14a67526b05d8fa84c49afbb.png

Noen som vet om det er greit å kjøpe overmadrassen?[emoji4]

2. Hvor i all verden finner jeg laken til denne madrassen?[emoji79] har prøvd å se, og de minste på kid blir for små, og sprinkelseng størrelsen er aaalt for stor igjen.

Takk for svar!!

madrassen skal være litt hard. Men overmadrass er absolutt en god ide, spesielt ved bleielekasjer ;) vi har lagt et lammeskinn over madrassen så blir det litt mykere og varmere (prematur baby). De miste lakene til kid passer, ser bare litt trange ut, men de tilpasser seg :)

madrassen skal være litt hard. Men overmadrass er absolutt en god ide, spesielt ved bleielekasjer ;) vi har lagt et lammeskinn over madrassen så blir det litt mykere og varmere (prematur baby). De miste lakene til kid passer, ser bare litt trange ut, men de tilpasser seg :)

Åhh Okei! Tusen takk for svar. Hvis vi mener de samme så er de minste fra kid 40x80, så da er det jo egentlig 10cm for lite i bredden?! Får kjøpe nå mens det er 40%, og teste det ut! Takk for svar [emoji4]

Åhh Okei! Tusen takk for svar. Hvis vi mener de samme så er de minste fra kid 40x80, så da er det jo egentlig 10cm for lite i bredden?! Får kjøpe nå mens det er 40%, og teste det ut! Takk for svar [emoji4]

Vi har brukt 40x80 fra kid. Det strekker seg ut.

Vi brukte også de vognlakenene fra KID. De passer kjempefint! :) Jenta vår sov veldig godt i denne senga, så madrassen i seg selv er nok, men det var jo igrunn ikke dumt med overmadrass for å lette rengjøring etter uhell, så det tror jeg jeg må kjøpe til neste. Visste ikke at det fantes så takk for tipset! :D

Vi brukte også de vognlakenene fra KID. De passer kjempefint! :) Jenta vår sov veldig godt i denne senga, så madrassen i seg selv er nok, men det var jo igrunn ikke dumt med overmadrass for å lette rengjøring etter uhell, så det tror jeg jeg må kjøpe til neste. Visste ikke at det fantes så takk for tipset! :D

Overmadrasser er også bedre enn tette tisselaken ift risiko for krybbedød så absolutt en god investering :)

Overmadrasser er også bedre enn tette tisselaken ift risiko for krybbedød så absolutt en god investering :)
Ja, det kan jeg tenke meg. Turte aldri å kjøpe tisselaken vi pga nettopp det, så en overmadrass kommer definitivt til å kjøre ting enklere med nestemann.

Super seng hadde ikke overmadrass, tenkte ikke på det :-P Får bli til neste :-D

Vi har den senga til jenta vår å ja den madrassen er jo steinhard:eek: jeg har lagt håndkle dobbelt under lakenet så det ikke blir så hardt..men om det finnes egen madrass man kan kjøpe til så skal jeg å gjøre det heller:)

Vi har lagt babynestet oppi :)
Laken bruker vi str 40x80. Med stretchlaken går det helt fint :)

Jeg husker ikke helt hvor det var nå. Men jeg kjøpte laken tilpasset denne sengen. Var en nettside med barneutstyr. Kan se om jeg finner det ut

Jeg synes også madrassen var veldig hard. Madrassen skal være vanntett eller no... så tisselaken skal ikke egentlig trenges...

Back
Topp