anineestelle
Andre møte med forumet
Hei. Jeg venter mitt første barn i April. Skal være hjemme med henne til hun er minst et år, men vil helst være hjemme med henne så lenge som mulig. Jeg fyller 18 i april og har ingen fullførte år fra videregående opplæring. Jeg går på skole nå, og har mulighet til å ta eksamen rett etter fødsel og komme tilbake når frøkna er ett år, og tidligst kan begynne i barnehage. Jeg går første året, med et annerledes løp hvor jeg nå tar første del av første året, for å så kunne fortsette på del nr to av førsteåret i 2019. Men jeg skulle så gjerne vært hjemme med henne til hun er to også, og kanskje helt til skolealder om vi føler det hadde fungert. Men jeg må jo da ta videregående fra scratch om seks år, altså når jeg er 24. Og da ville det vel vært nettstudier og jobb eller jobb og kveldsstudier i tillegg til en liten jente i skolealder som ville vært hverdagen. Har dere noen erfaring med dette? Eller kjenner dere noen som har gjort det på denne måten? Ville det vært helt idiotisk av meg? Og ville jeg klart det? Eller hva tenker dere?