Har du endret på kaffe/te/brus vanene dine?

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Selv drakk jeg mye kaffe og pepsi max før jeg ble gravid. Bestemte meg for å prøve og drikke så lite som mulig under graviditeten, og det har jeg klart. Meeeen det er ikke viljestyrken som slo inn, heller det at det smaker stygt nå:yuck::laughing001

Fleesa84

Glad i forumet
Julibarna2014
Novemberlykke 2020
Har kuttet ned på pepsi'n.. kaffe og te drikker jeg neste aldri uansett :happy:

Smor27

Elsker forumet
August 2018
Novemberlykke 2020
Nei, men ved forrige graviditet sluttet jeg med brus og kaffe litt lenger ut i svangerskapet fordi jeg ble så kvalm av det. Burde brukt anledningen til å slutte med brusen for godt -‘:p

Chrisy

Blir kjent med forumet
Jobber med å kutte ned på både Pepsi og kaffe. Foreløpig sliter jeg mest med Pepsi.. :dead: Gjelder å ikke kjøpe inn mer, så blir det vanskeligere å ta seg et glass hele tiden.

MaleneK

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Har gått over til å drikke solo super og ginger beer. En kaffekopp om dagen, cirka, fruktte på jobb og cola zero en gang i blant. Stor overgang fra tidligere inntak av kaffe og cola zero...

Last edited:

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Har kuttet ut lakrisrot som ingrediens i te, noe jeg gjorde forrige svangerskap også. Unngår også te som har koffein i seg.

Pinnsvinet

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Har drukket mye kaffe før, men prøver å holde meg til maks to kopper om dagen nå. Og evt solo eller annen koffeinfri brus.

L

LilleS1

Guest
Som kaffeelsker er det tungt å innse at jeg ikke liker smaken eller lukten av kaffe lengre :( Så da går det i vann, te og farris.

Endelig

Elsker forumet
Marsboerne2017
Novemberlykke 2020
Mister litt smaken på kaffe, men savner kosen med å sitte med et stort krus nytrukket kaffe og kose meg... Drikker litt pepsimax, men er maks snakk om en 0,33l boks et par ganger i uka. Så drikker jeg en kopp kaffe til frokosten og ellers fruktte i løpet av dagen.

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Drikker ikke energidrikk og kaffe(i mengder) lenger. Kaffe frister lite når man er kvalm, men drikker noe cola zero enda, men er maks 1.5ls flaske i uka. :) Ellers så drikker jeg mer appelsinjus og caprisonne med appelsin :p det smaker visst. Blitt gladere i vann også :p

Høstdrøm

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Drikker to krus kaffe for dag, men prøver å kutte ned til ett.. vanskelig når man er trøtt! Ellers drikker jeg bare vann eller farris

Bkno5230182

Flørter med forumet
Godt over til sodastream :) cola sukkerfri :) hjelper meg å få i meg mer vann. Men vanskelig å slutte å drikke brus. Men får i meg en "sunnere" brus xD

Sgsj

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2020
Jeg har gått fra å drikke ganske mye kaffe til rundt to kopper per dag.. og kanskje ett lite glass Pepsi Max

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Prøver å kutte ned på Pepsi Max og må vel droppe alle 5-7 koppene med te jeg drikker på nattevakt.. :bag:

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Noen som vet om jeg kan drikke ubegrenset med pukka-te? De er vel uten koffein..

MaleneK

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som vet om jeg kan drikke ubegrenset med pukka-te? De er vel uten koffein..

Ikke alle. De har et eget punkt om det her: https://www.pukkaherbs.no/produkter/frequently-asked-questions/#item-te-spoersmaal-om-ingredienser

Er all teen deres koffeinfri?

Alle våre teer er naturlig koffeinfri unntatt følgene teer som inneholder kakao, grønn eller sort te:

- All grønn te: Clean Matcha Green, Serene Jasmine Green, Supreme Matcha Green, Mint Matcha Green, Ginseng Matcha Green, Sweet Vanilla Green, Wonder Berry Green, Green Collection og Turmeric Gold (inneholder 20% grønn te).

- All sort te: Elegant English Breakfast, Gorgeous Earl Grey, og Original Chai (inneholder 20% sort te)

- Revitalise (inneholder 8% grønn te)

- Star Anise & Cinnamon (inneholder 8% grønn te)

- Licorice and Cinnamon (inneholder kakao)

Gullx2

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Kutta ned på kaffi og litt på cola, men heilt ute blir det nok ikkje! Fysen på sitronjuice atm, så håpar at det ikkje er farlig :)

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Ikke alle. De har et eget punkt om det her: https://www.pukkaherbs.no/produkter/frequently-asked-questions/#item-te-spoersmaal-om-ingredienser

Er all teen deres koffeinfri?

Alle våre teer er naturlig koffeinfri unntatt følgene teer som inneholder kakao, grønn eller sort te:

- All grønn te: Clean Matcha Green, Serene Jasmine Green, Supreme Matcha Green, Mint Matcha Green, Ginseng Matcha Green, Sweet Vanilla Green, Wonder Berry Green, Green Collection og Turmeric Gold (inneholder 20% grønn te).

- All sort te: Elegant English Breakfast, Gorgeous Earl Grey, og Original Chai (inneholder 20% sort te)

- Revitalise (inneholder 8% grønn te)

- Star Anise & Cinnamon (inneholder 8% grønn te)

- Licorice and Cinnamon (inneholder kakao)

oi! Takk for info. Dette var jeg ikke klar over.

Topp