Har DU en særegenhet...?! *lek*

Thunderella

Gift med forumet
Ja, kom igjen jenter.. Har du noen sære ting som gjør deg til den du er?

Her er mine:

* Jeg spiser ostepopp med gaffel
* Jeg må alltid ha med meg 2 tannbørster, i tilfelle jeg mister den ene i        vasken. Mister jeg den i vasken må den nemlig kastes..
* Jeg klarer ikke si Lollipop
* Jeg sier fotgjengeroverfelt og var 22 innen noen påpekte at dette faktisk var feil.
* Jeg "rister" smulene ut av knekkebrødet når jeg spiser.

jeg sitter å rensker tennene med tunga leeenge etter jeg har spist[8|]

* Ting må settes inn "riktig" i oppvaskmaskinen
* Må ha symmetri på alt
* Klærne må henges opp "riktig" på klesstativet
* Jeg må ALLTID rydde rundt meg mens jeg lager mat, klarer ikke å la ting bli stående og slenge rundt til jeg er ferdig
* Har kurver til det meste

-Jeg kan ikke spise epler med bulker i, så når jeg handler må hvert eple snues og vendes slik at jeg ikke går glipp av en eventuell bulk..
-Jeg skal alltid ha noe godt når lillemann har lagt seg, og hvis han er vanskelig å legge blir jeg vilt stressa for godisen står i fare[:D]
-Jeg hater do med svart dolokk, og når jeg var liten turte jeg ikke gå på dem engang..[8D]
-hender ofte at jeg teller skritta mine når jeg er ute og går, og irriterer meg grønn men greier ikke stoppe[:D]

hmm.. er sikkert mye mer men dette kom jeg på nå hvertfall[:D]

En ting som snart er aktuelt, jeg går IKKE på do på nyttåraften, eller i lyn og torden..redd raketter eller lynet det kommer opp av dass[&:][8D]

RIster også på knekkebrødet
Teller alt mulig rart, kjører jeg teller jeg andre biler og trær. Teller kun opp til 10 og begynner på nytt, blir irritert om jeg ender på 8 vinduer på et hus f.eks[8D]

Må låse alle dørene og helst dobbeltsjekke etter at mannen har sjekket de[8D]

Sier hæ? selv om jeg hørte hva som ble sagt..[8D]

Sier Hei det er meg i tlf når jeg ringer[8D]

Sikkert masse mer også men kommer ikke på alt[8D]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Thunderella

Ja, kom igjen jenter.. Har du noen sære ting som gjør deg til den du er?

Her er mine:

* Jeg spiser ostepopp med gaffel
* Jeg må alltid ha med meg 2 tannbørster, i tilfelle jeg mister den ene i        vasken. Mister jeg den i vasken må den nemlig kastes..
* Jeg klarer ikke si Lollipop
* Jeg sier fotgjengeroverfelt og var 22 innen noen påpekte at dette faktisk var feil.
* Jeg "rister" smulene ut av knekkebrødet når jeg spiser.

Jeg vet ikke hva jeg sier, men hva heter det egentlig?

Det heter Fotgjengerfelt eller fotgjengerovergang..

- Må ha partall på det meste.
- Det må settes "riktig" i oppvaskmaskinen, om samboer setter inn, kan du banne på at jeg må romstere oppi der!
- Klær må henges opp i "riktig" rekkefølge.
- Må alltid ligge på mage for å sovne
- Skal man se film, så må jeg være sikker på at vi har brus og godis, utenat jeg nødvendigvis spiser eller drikker av det. Det må bare være der.
- Har forskjellige måter å spise sjokolade på, avhengig av hva slags sjokolade det er.
- Jeg må nesten gå med målebånd når jeg dekker ett middagsbord, alt skal være så himla perfekt.
- Melk og leverpostei kan ikke stå lengre enn ett døgn.
- Om jeg ikke begynner dusjerutinen min rett, så må jeg dusje til den har blitt gjort rett.
- Jeg sier HÆ? Selvom jeg hørte det...
- Har en tendens til å kverulere uansett i dagligtale.

Det jeg kom på i farten!

ORIGINAL: Agrestic1

* Må ha symmetri på alt
* Jeg må ALLTID rydde rundt meg mens jeg lager mat, klarer ikke å la ting bli stående og slenge rundt til jeg er ferdig

me too[:D]mitt motto.clean as you go![:D]

Eg pirka ut alle solsikkefrøa frå skivene mine og ete dei, før eg ete skiva, det gjeld og alt som har klompa i seg, som salami og fårpølse, der pirka eg ut fettklompane.

* Må ha symmetri på alt

Å Å Å kan jeg spørre om noe??? For svigerinna mi er slik, og jeg har ikke noe imot det. MEN jeg er ikke slik, og jeg føler alltid at ho syns jeg er så rotete og "ser ned" på meg pga det. Gjør du det? ALtså, syns de som ikke rydder så hyppig er noen rotekopper? Hehe, teit spm!!

ORIGINAL: GlufsA

Når jeg er på do så drar jeg alltid ned når bæsjen er i lufta! så det ikke lukter så mye, og så ikke noen hører plasket..
[8D]

Så må tingene på stuebordet alltid stå så det blir symetri på bordet! hvis ikke blir jeg gaaal!

haha, døds bra, men du.... et lite tips, legg toalettpapir i skålen før du går på do og ta gjerne på springen litt, så slipper du ploppet, haha

ORIGINAL: Ida82

* Må ha symmetri på alt

Å Å Å kan jeg spørre om noe??? For svigerinna mi er slik, og jeg har ikke noe imot det. MEN jeg er ikke slik, og jeg føler alltid at ho syns jeg er så rotete og "ser ned" på meg pga det. Gjør du det? ALtså, syns de som ikke rydder så hyppig er noen rotekopper? Hehe, teit spm!!

Mora mi roter når hu lager mat, samboer roter konstant, og har jeg svigermor på besøk (10 dager av gangen) så er jeg klar for innleggelse pga rotete mennesker[8D] Ser vel ned på de der og da når det står på og klarer ikke å skjønne at det skl være så vanskelig å smårydde samtidig som man gjør andre ting. Samtidig så vet jeg at jeg har mine ting, og andre har deres. Jeg syns unødvendig rot er slitsomt, og jeg blir stressa og irritert. Hvorfor la ting stå og stå når en bare kan ta det med engang[:D] Så ja, jeg syns enkelte mennesker er noen rotekopper, men det er mitt problem som lar meg irritere[;)] 

* Jeg er medfødt multihendt. (både venstre / høyre- hendt).
* Jeg har ikke øreflipper (alveører).
* Jeg snakker høyt med svensk (en sjelden gang engelsk) filmstemme når jeg sitter på do og driter (når jeg er alene hjemme).
* Jeg skreller alltid potetene med bare kniven, til firkanter.
* Jeg klør meg alltid med motsatt arm av den siden jeg klør på i bakhodet bak øret. Da tar jeg armen bak rundt hodet og klør bak motsatt øre.
* Jeg kan løse alle "finn 5/10/15/20/100 feil"-bilder på 5 sekunder uten å lete - jeg bare ser dem dukke opp som skinnende objekter alle samtidig.

Hmm....

Jeg må sette inn ting på riktig plass i oppvaskmaskinen.. Hvis ikke det står på riktig plass så blir jeg gæren.

Jeg sier vinduspusker til vindusviskere/vinduspussere[8D]

Klarer å bøye høyre beinet opp til hodet, men ikke med venstre[8D]

Ene beinet mitt er to cm kortere enn det andre så jeg halter hele tida[8D]

Tar alltid på meg høyre-skoen først[8|]

*når jeg klør i nesa bruker jeg knokene, fort frem og tilbake på nesa..
* når jeg tar pastill type lakerol så må jeg alltid ta to..
* når jeg spiser taco må alltid ting legges på i riktig rekkefølge.. hvis ikke smaker det feil..
* jeg legger alltid papir i doen når jeg skal bommelomme..

Eg lukter på all mat før eg skal spise.

Den største særegenheten er vel at jeg har synestesi!

Folk har det alltid moro med å spørre meg hvilken farge ting har når de får vite det, he he. [8D]

Ellers:
-Spiser enten to eller fire brødskiver, for det må være partall...
-Fast plass til ting i oppvaskmaskinen og på tørkestativet
-Går jeg inntil en vegg i en lang gang så må jeg la lillefingerneglen stryke inntil veggen [8|] 

Jeg er også som Kal-El, jeg er multihendt.

Gubben min kan sikkert fylle ut en hel liste her hehe... JEg får spørre han.

Ah, jeg er totalt avhengig av å ha en kald pute nederst i sengen, og blir den varm så må jeg legge den mot veggen en liten stund.

ORIGINAL: lita_23

*når jeg klør i nesa bruker jeg knokene, fort frem og tilbake på nesa..
* når jeg tar pastill type lakerol så må jeg alltid ta to..
* når jeg spiser taco må alltid ting legges på i riktig rekkefølge.. hvis ikke smaker det feil..
* jeg legger alltid papir i doen når jeg skal bommelomme..

Dette pluss litt til:
Klær må henges opp riktig og med samme farge på klesklypene til samme plagget
Teller trappetrinn uansett om jeg vet antallet eller ei [8|] Må også ende opp med at jeg avslutter med venstre ben.........[8|] 
Ser alltid på maten før jeg putter den i munnen. Tar ikke potetgullflak som må deles for å få det i munnen (for store). Det må passe perfekt til å bare puttes inn.
Har system i både oppvaskmaskin og hvordan ting legges i kjøleskapet.
Retter på ting som ikke ligger symmetrisk som f.eks fjernkontroller, bøker, filmer osv.
Rister smulene av knekkebrødet for hver bit
Tar alltid partall med antall sjokoladebiter osv.
Må ha på TV for å sove (eller litt lys selv om jeg ikke er mørkredd)

Og så kan jeg bøye meg ned med hodet inntil knærne med strake ben og ha håndflatene i gulvet [:D]

Back
Topp