Har du en langsiktig plan?

Krokodillemor

Blir kjent med forumet
Jeg driver og grubler på hva jeg egentlig vil her i livet. Nå jobber jeg på en barneskole, men utdannelsen min retter seg mot ungdomsskolen og videregående skole. Jeg kjenner at jeg gjerne vil over på en ungdomsskole snart. For å ha sjanse på det må jeg kanskje ta et ekstra fag. Det er ikke så lett å forlate en fast jobb til fordel for studier.

Har dere en langsiktig plan? Har dere tenkt å fortsette med det dere driver på med nå?

jobber som barne og ungdomsarbeider nå..
men kunne igrunn tenke meg å ta farmasøyt utdanning :)
vi får nå se hva det blir til etterhvert :)

ORIGINAL: lillivanilli

jobber som barne og ungdomsarbeider nå..
men kunne igrunn tenke meg å ta farmasøyt utdanning :)
vi får nå se hva det blir til etterhvert :)

Godt at det er flere enn meg som har andre yrker i tankene. Jeg trenger bare ett halvt eller ett års utdanning for å kunne øke sjansene mine som jobbsøker veldig mye.

Driver å tar teknisk fagskole på "fritiden" i håp om å få jobb som elektroingeniør med tiden [:)]

ORIGINAL: [Malin]

Driver å tar teknisk fagskole på "fritiden" i håp om å få jobb som elektroingeniør med tiden [:)]

Så spennende!
Moren min tok teknisk fagskole da jeg gikk på barneskolen. Hun ble bygningsingeniør.

Nå har jeg kikket litt på ulike studier og begynner å finne ut litt mer om hva jeg vil. Det er skummelt å skulle slutte å jobbe en periode, men jeg har mest lyst til å studere fulltid en periode.

Jeg har tenkt å fortsette å være ergoterapeut resten av livet, og jobbe der jeg er nå ganske lenge [:)]
Drømmen min er å ta kurs så jeg kan starte massasjestudio i kjelleren etterhvert [;)]

jeg har også lyst til å studere fulltid en periode, et halvt eller ett år. Men da må vi jo gjøre store omveltninger i levesettet vårt og det vet jeg ikke helt om jeg kan, vi kommer jo til å klare oss greit men får jo langt ifra de økonomiske frihetene som vi har i dag og ten tanken skremmer meg litt[&:]
Har jobbet 10 år i dagligvarebransjen og utdanner meg nå innen personalledelse, ønsker på sikt å jobbe som HR-rådgiver e.l[:)]

ORIGINAL: lissom

Jeg har tenkt å fortsette å være ergoterapeut resten av livet, og jobbe der jeg er nå ganske lenge [:)]
Drømmen min er å ta kurs så jeg kan starte massasjestudio i kjelleren etterhvert [;)]

Da forventer jeg å være prøvekanin[:D][:D][:D] Blir hvertfall en stamkunde[:D]

ORIGINAL: Ida82

Helt i orden! [:D]

Jeg også!

ORIGINAL: Krokodillemor

Jeg også!

Så bra! Hihi[:D]

Back
Topp