Har du en katt/hund som merker at du er gravid? :)

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Bella, hunden min, ho merker ihvertfall at det er noe på gang :)! Ho er skikkelig klengete og ligger med hodet på magen min hele tiden :) ho er sååå kosete, og er IKKE det til vanlig :) hihi
a62f3706216e6a5d06fca3e5190ef084

Hunden kunne ikke brydd seg mindre, tror jeg

Alle dyrene vi har hatt mens jeg har vært gravid har merket det og reagert på et vis.
Første gang hadde vi katt og andre gang hadde vi valp :)

Har hund som ikke er spesielt kosete, så hadde vært koselig om det forandret seg! Men har ikke merket noe til det ennå :P

Merker det godt på hunden min <3 hun er veldig mammadalt til vanlig, men i det siste så skal hun ligge hos meg HELE tiden (blir nesten litt slitsomt). Og når jeg legger meg i senga så kommer hun og gnir hele kroppen sin mot meg :p (ja, voffsen vår er bortskjemt og får lov å ligge i senga noen ganger :p )

Tror min hund merker d ja. Jeg klarte aldri måle el denne pp'en, så hadde ikke troa. Men hunden min begynte for et par uker siden å legge seg mellom beina mine med hodet oppover magen. Han har aldri vært så kosesyk før. Når vi fikk positiv test skjønner vi jo kanskje hvorfor han plutstelig har begynt med dette :-) veldig koselig :-)

Back
Topp