Har du en hoppevenn?

LittleMonkii

Forumet er livet
Er de ikke kule? 

Har så lyst til å kjøpe et par sånne som vi kan ha til mini og vennene hennes. Vil også kjøpe en til bursdagen til fetteren til mini.  
Noen som har dem? Er de like morsomme som de ser ut? 

Hihi de var søte <3

Men nei je har inen hoppevenn :P

Vi har sånn i Kurdistan. Kjempegøy! :D

åååååå de var søøøøte!

©Smartass skrev:

Hvor store barn er de ment for? Synes de ser dødskule ut, men regner ikke med at de finnes til "voksne" :p

LittleMonkey skrev:

©Smartass skrev:

Hvor store barn er de ment for? Synes de ser dødskule ut, men regner ikke med at de finnes til "voksne" :p

Med forbehold om at de er samme str. her som der, så passer vår perfekt til 1 og 2-åringen :) en 3åring vil sikkert også synes det er gøy.
4åringen leker med den, men han er i grunn for stor. :P

De har i barnehagen til Nora, en kjempesøt rød hest med gule prikker - kjempegøy! :)

©Smartass skrev:

Med forbehold om at de er samme str. her som der, så passer vår perfekt til 1 og 2-åringen :) en 3åring vil sikkert også synes det er gøy.
4åringen leker med den, men han er i grunn for stor. :P

Tenkte meg det. De ser jo ganske små ut. Tror nok jeg kjøper to stykker jeg. Lille apen her fyller 3 i november, men det er jo en guttelus i magen som kan ha glede av dem også :D
Dødskule er de!

Sjakkruta skrev:
Jeg hadde en sånn da jeg var liten 

Jeg hadde hoppeball, men disse ser jo mye morsommere ut :D

LittleMonkey skrev:

Tenkte meg det. De ser jo ganske små ut. Tror nok jeg kjøper to stykker jeg. Lille apen her fyller 3 i november, men det er jo en guttelus i magen som kan ha glede av dem også :D
Dødskule er de!

Den nevnte 2åringen min blir 3 i juli.
Tror nok alderen til.. apen:P er helt perfekt! :)

Vi har en sånn, en grønn drage. Ikke noe stas her i gården iallefall... 

Labambie skrev:
Vi har en sånn, en grønn drage. Ikke noe stas her i gården iallefall... 

Nei, jeg tror den eneste grunnen at min 08-er syns den er litt stas, er fordi de andre to syns den er stas.. haha  De er jo for store.

Nikolai har en brun kanin
Jeg ville ikke gitt en slik til ett barn på under 2 år... Er lett for å tippe fremover med disse...
Nikolai hoppa på den og stupte frem og slo hodet i sofa kanten

LittleMonkey skrev:
399kr stk

Hoppevenn

Sprell har de. Både i butikk og nettbutikk. vet ikke om de er større enn de duvhar sett på, men de er fra 3-5år. Koster 325

Back
Topp