Har du en hobbyjobb?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Jeg et utdannet fotograf, men mistet inspirasjon når jeg ikke selv hadde noen styring over hvilke oppdrag jeg sa ja til og hva slags bilder jeg tok, så jeg har nå fotograferings firmaet mitt som en jobb ved siden av :) Nå elsker jeg å ta bilder igjen, og ser kvaliteten har hoppet mange hakk siden den perioden før jeg tok avgjørelsen :)

Jeg et utdannet fotograf, men mistet inspirasjon når jeg ikke selv hadde noen styring over hvilke oppdrag jeg sa ja til og hva slags bilder jeg tok, så jeg har nå fotograferings firmaet mitt som en jobb ved siden av :) Nå elsker jeg å ta bilder igjen, og ser kvaliteten har hoppet mange hakk siden den perioden før jeg tok avgjørelsen :)
Så spennende :) Får jeg se noe av det du har fotografert? Elsker å se hvor kreative alle er :D

Jeg har flere styreverv igjennom hobbyen min som gjerne tar en del timer av ukene mine, slitsomt til tider, men utrolig givende! Men ledervervet forsvinner nå i høst siden jeg da skal ha barn i januar, orker ikke to verv og barn samtidig kjenner jeg.

Jeg er katteoppdretter, å med den hobbyen har jeg mye verv på siden, jeg sitter som sekretær i en katteklubb, jobber hver lørdag på en hund&katte butikk...men nå sier jeg sakte og firsikti fra meg ting siden vi venter vårt første barn og ikke vet helt hva vi går til :)

Jeg livestreamer.

Selger Tupperware

"Live streaming refers to taking the media and broadcasting it live over the internet. The process involves a camera for the media, an encoder to digitize the content, a media publisher where the streams are made available to potential end-users as well as a content delivery network to distribute and deliver the content."
Google is your friend.

"Live streaming refers to taking the media and broadcasting it live over the internet. The process involves a camera for the media, an encoder to digitize the content, a media publisher where the streams are made available to potential end-users as well as a content delivery network to distribute and deliver the content."
Google is your friend.
Tjener du penger på det?

Tjener du penger på det?
Slik spør man ikke om, men ja det gjør jeg. Nå har jeg da ikke fortalt i hvilken sammenheng. Føler meg heller ikke komfortabel med å fortelle det heller.

Google is your friend.
Kunne du forklart det kort på norsk? :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Kunne du forklart det kort på norsk? :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

F.eks slik at man har et kamera (Eller annet medie) som er koblet opp mot en PC, PCen streamer til en slags server, som igjen streamer ut til flere sluttbrukere.

:D

Back
Topp