Har du en hobby? :)

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
Ja, har dere jenter noen hobbyer dere elsker å drive med? :)

min er baking! kunne gjerne ha bakt kaker, muffinser og boller hver dag! Men både eg og sambo spiser ikke sånt så ofte, så blir helst foreldrene mine eg feter opp med den slags :D
Digger å se i bakebøker for å få inspirasjon og leke med forskjellige pynteutstyr :)
Og akuratt nå står cupcakes i ovnen som skal dolles opp... håper foreldene mine har tid til besøk i dag så det blir spist opp :p

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Fotball :) spille fotball og se på fotball. Heia FK Haugesund ;)
Jeg er fryktelig dårlig på handarbeid og matlaging. Er ikke akkurat noe husmormateriale :p
Liker å lese bøker :)

matlaging. lage oppskrifter.
hekle, sy, ta bilder.... masse. har for mye kreativitet inni meg :p

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Liker å strikke. Og bake og lage mat.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Eg er veldig glad i å lage mat og strikke :)
Er og veldig glad i å være ute i naturen, gå på fjellet osv, men det har låge på is over laaang tid no. Så håper formen tar seg litt opp så eg får gjort litt av det utover høsten ;)

Har tre hobbyer: lage mat, trene musikk. Matlagingen er lagt litt på hylla grunnet dårlig matlyst, treningen går sakte... Men musikk det nyter jeg fremdeles :P

Matlaging, strikke, sy på maskin, scrapping, male på lerret, interiør. Men med to små gutter ( og en til på vei) har jeg ikke så mye tid lenger til å holde på så mye som jeg vil lengere :)

Liker å lage mat, strikke og scrapp. Men scrapping blir det minimalt av med en aktiv liten hjemme :p Benjamin sin mamma: Åhhh... Du skulle bodd i nærheten! Jeg er elendig på baking, men desverre alt for gla i å spise det! :P

Håndarbeid som strikking, hekling og brodering. Liker også å lage kort, men er inne i et langt scrappetørke... Liker også å lage lys ved hjelp av varmepistol, servietter og noe annet pynt.

Back
Topp