Har du en hobby?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du noen hobbyer?

Jeg vet det er flere strikkere/heklere her inne. Masse fint i hekle/strikke-tråden.

Selv strikker jeg så fort anledningen byr seg.

og så kan jeg vel si at jeg er LITT for glad i TV :P

I tillegg til strikkinga så har jeg drivhuset mitt <3

Strikke,scrappe (lenge siden), sy - selv om jeg egentlig ikke kan det :p
Og så baker jeg masse i perioder.
Og dessverre tv.. er en serierslave.. uff.
Egentlig er jeg et skap-friluftsmenneske. He he. Elsker å gå tur i skog og mark,fiske selv om jeg nesten aldri har fått fisk,grille pølser på bål. Det er jo SÅ koselig :)
Men den dørstokkmila blir lenger og lenger for hver dag, uff..

Mange =)
Jeg strikker og syr.. Scrapper (Det er vel det jeg driver mest med! Som akkurat nå f.eks) Glad i å bake, men liker ikke kaker- så det blir liksom ikke så mye av det når jeg ikke skal bort på noe.
Ellers er jeg veldig glad i fjellet, går mye i fjellet på sommer og høst, desverre ikke så mye på vinteren da samboern ikke er noe glad i ski =/
Interiør og innredning, hage.. hehe.. det meste =)
Ellers er jeg veldig glad i å trene, både ute og inne.. Får ikke gjort det nå pga bekkenet, så håper ikke all treningslyst og form er borte da jeg kan starte på igjen =P

Er veldig glad i å ut og gå i fjellet, skogen og der det er mulighet for det. Er også veldig interisert i hund, har 2 som vi er utrulig glad i og setter veldig høyt. Også er selvfølgelig familien nr 1, elsker og finne på ting i lag som å ut og leke i snøen, male, trilleturer, sopp å bærturer, baseng dager, største gleden er å se når sønnen virkelig koser seg, leker og har det bra <3 :) Når han har det bra har jeg og det bra :)

Prøver å strikke litt..ellers er jeg veldig interiørglad og elsker å pusle her hjemme...om vinteren står jeg også på snowboard, har ikke gjort det mens jeg er gravid da men...

Prøver å strikke litt..ellers er jeg veldig interiørglad og elsker å pusle her hjemme...om vinteren står jeg også på snowboard, har ikke gjort det mens jeg er gravid da men...

Å,ja! Snowboard er gøy. Står alt for sjeldent.

Å,ja! Snowboard er gøy. Står alt for sjeldent.
Jeg har også brett.. Sto mye før.. Men samboern er ikke så glad i ski på noen måte =P
De siste årene har det bare blitt brukt når jentegjengen er på hyttetur =)

Tegne, scrappe (og lage ting), natur, gå tur i skog og mark og fotografere :)
og mye annet!

Er veldig glad i å ut og gå i fjellet, skogen og der det er mulighet for det. Er også veldig interisert i hund, har 2 som vi er utrulig glad i og setter veldig høyt. Også er selvfølgelig familien nr 1, elsker og finne på ting i lag som å ut og leke i snøen, male, trilleturer, sopp å bærturer, baseng dager, største gleden er å se når sønnen virkelig koser seg, leker og har det bra <3 :) Når han har det bra har jeg og det bra :)

Hvilke hunder har du ? :)

Jeg har en hobby, det er PC hehe :P

Liker også å sy, selvom jeg ikke er så fryktelig god på det :P! Men gjør mitt beste!
Og så har jeg noen dyr som krever sitt.

Scrappe, strikking, litt hekkling:) oppussing er vell nesten blitt en hobby:) er gla i å styre hjemme, vil ha det strøkent til en hvær tid og liker å pynte, bruker mye tid på det så er nesten en hobby:)

Har en :) Breton... fuglehund :) Er vokst opp med 3 shetland sheepdoger (små collier)
Ååå, dem er fin, ei vennine av meg som har en Breton, tricolor, kjempe søt :) Collie, dem er veldig smarte er dem ikke det, har bare hørt masse posetivt om hvor lett lærte dem er?
Grossern vår er bare en stor kosebamse på 45kg som er ekstremt avhengig av meg og mannen, og virkelig sørger om han ikke får være med oss heeeele tiden, Jämthunden er det mere fart og ebergi i, mere selvstendig, krever en del ekstra, blir spennende til høsten, første året hans som løshund (elg) :)

Vi har hatt ei tispe og to hanhunder. Nå er det bare han ene hanhunden som lever. Tispa var så lydig at det nesten gjorde vondt i sjela. Hun var pappas. Gutta var mamma sine og mer løsslupne og hun forsøkte heller ikke å være så strenge mot dem.

Bretonen vi har er snart 4 mnd og vi har store planer om at han skal være svært veloppdragen når tuppa kommer i juni :) Så her jobbes det hardt hver dag! Han er bare helskjønn da, og jeg har blitt så glad i han at det gjør vondt når jeg tenker på det (hatt han i litt over 2 uker)

:)
Vi har hatt ei tispe og to hanhunder. Nå er det bare han ene hanhunden som lever. Tispa var så lydig at det nesten gjorde vondt i sjela. Hun var pappas. Gutta var mamma sine og mer løsslupne og hun forsøkte heller ikke å være så strenge mot dem.

Bretonen vi har er snart 4 mnd og vi har store planer om at han skal være svært veloppdragen når tuppa kommer i juni :) Så her jobbes det hardt hver dag! Han er bare helskjønn da, og jeg har blitt så glad i han at det gjør vondt når jeg tenker på det (hatt han i litt over 2 uker)

Så hærli, skjønner akkurat hva du mener, man blir så alt for glad i dem :)
Grossern var ikke så veldig gammel når gutten kom han heller (blir 3 i sommer), og er veldig flink, det er klart, han er ikke verdens mest lydige hund, og vi har fortsatt mye og jobbe med om vi vil han skal bli det. Men han er absolutt verdens snilleste og vant med barn, så er ikke noe bekymret akkurat der :) Jämthunden blir 1 år neste mnd, og forguder og storebror enormt, så er ikke så mye og tenke på der heller, men han har et veldig behov for å ut energien, ellers blir han litt "vanskelig" og ha inne. Så tenker litt på hvordan akkurat det blir, men vi finner nok en løsning :)
Tenk så heldige vi er som får lov til og ha både hund og barn :) Trur det er veldig sunt for barn og vokse opp med dyr i runt seg, da lærer de og vise omsorg, empati, være forsiktige og forhåpentligvis blir dem tryggere runt dyr senere :)

:)

Så hærli, skjønner akkurat hva du mener, man blir så alt for glad i dem :)
Grossern var ikke så veldig gammel når gutten kom han heller (blir 3 i sommer), og er veldig flink, det er klart, han er ikke verdens mest lydige hund, og vi har fortsatt mye og jobbe med om vi vil han skal bli det. Men han er absolutt verdens snilleste og vant med barn, så er ikke noe bekymret akkurat der :) Jämthunden blir 1 år neste mnd, og forguder og storebror enormt, så er ikke så mye og tenke på der heller, men han har et veldig behov for å ut energien, ellers blir han litt "vanskelig" og ha inne. Så tenker litt på hvordan akkurat det blir, men vi finner nok en løsning :)
Tenk så heldige vi er som får lov til og ha både hund og barn :) Trur det er veldig sunt for barn og vokse opp med dyr i runt seg, da lærer de og vise omsorg, empati, være forsiktige og forhåpentligvis blir dem tryggere runt dyr senere :)

Det tror jeg også! Vi fikk vår første hund da jeg var 5, og hu hadde vi til jeg var 18.... Samboern bare ler av meg, men jeg kan fortsatt begynne å gråte når jeg tenker på henne. Hu var en helt fantastisk hund som vi unga hadde med overalt, så tålmodig som hu var!

Back
Topp