Har du en hjelpsom mann/samboer ?

bebe

Forumet er livet
Samboeren min er veldig snill og hjelpsom.. men noen ganger føler jeg han hjelper andre mer enn han hjelper til her hjemme.... Og det kan være sååå irriterende i blandt..[:@][&o]

ORIGINAL: AnnHelen

ORIGINAL: bebe

Samboeren min er veldig snill og hjelpsom.. men noen ganger føler jeg han hjelper andre mer enn han hjelper til her hjemme.... Og det kan være sååå irriterende i blandt..[:@][&o]

tror jeg signerer deg jeg[;)]

Og jeg signerer dere begge![:D]

Vi skulle liksom få unnagjort så mye her hjemme i helgen... men neida, samboer er opptatt med å hjelpe alle andre enn her hjemme...

Blir litt irritert kjenner jeg... nå er han ute igjen ... hadde ikke tid å legge Henriette en gang...

Blir spennende å se hvordan uken utarter seg... han har fri hele uken..

ORIGINAL: ~Maria~

Ja jeg kan vel ikke klage egentlig..Men det som jeg syns er så irriterende,er at jeg må si hva han skal gjøre. Kan han ikke bare komme på det selv da? Men det er vel bare slik hjernen til mannfolka er skrudd sammen![:D][:D][:D]

kunne ikke skrevet det bedre selv[;)]

Neh, det er som med en del andre, han må mases på. Se ting selv er umulig. Men så er han forferdelig bortskjemt da, vant med at foreldrene gjør ting for seg. Kunne ikke de foreldrene oppdratt han litt mer normalt liksom, faren hans er kjempeflink å gjøre ting hjemme, han baker, lager middag, styrer og steller, uten at fruen må så mye som be ham om det. Selv er jeg "opplært" til å gjøre ting selv så jeg blir forferdelig irritert når jeg ser hvordan svigers duller med den godt voksne sønnen sin, er jo helt latterlig [:-] 

Ja jeg kan vel ikke klage egentlig..Men det som jeg syns er så irriterende,er at jeg må si hva han skal gjøre. Kan han ikke bare komme på det selv da? Men det er vel bare slik hjernen til mannfolka er skrudd sammen![:D][:D][:D]

SIGN!!!!!!!!!!!![8D]

Han er veldig hjelpsom om jeg ber om det [;)]

Signerer denne ja! Bortsett fra når det gjelder Hannah. Der er han kjempeflink og gjør det meste uten at jeg trenger å be han om det.[:D]

nei! han er veldig flink til å jobbe masse utenfor huset så vi får penger da! altså jobbe mer en vanlig arbeidstid om vi trenger mer penger til noe! men hjemme er vi begge elendige[:(] jeg driver bare med aron og han jobber mye! må inrømme at det ser ikke ut hos oss[:(]

får hjelp om jeg spør, aldri sure miner, men ser ikke rot selv. Han kan snuble i søppelposen og gå lykkelig videre, uten søppelet da[&o]

Ikke veldig hjelpsom når det gjelder vanlig kjedelig husarbeid desverre[&o] Tar seg av alt "mannfolkarbeid" han[;)] Vi er nok veeeldig tradisjonelle begge to og har ikke fulgt utviklingen på hjemmefronten frem til år 2008 helt[:D][:D][:D] Men hvis han må så gjør han det som trengs. På søndag feks var jeg borte hele dagen og vasket ut av vår gamle leilighet. Da jeg var hjemme klokka ett på natta så jeg for meg at jeg måtte til m å ta oppvaska blant annet. Men neida, sambo glimtet til og hadde vasket flaskene til tulla han, men ikke noe av det andre[:D][:D][:D] Han hadde tilogmed satt på ei klesvask[:D] Kryss i taket her i gården[;)]

signerer denne jeg og!

signerer den jeg!

Helt grei[8D]
Han må bes om å gjøre ting og tang, og helst mases litt på.
Har ikkje tall på kor mange ganga æ har bedt han tømme oppvaskmaskinen før middag uten at han rekk det, og når vi da e ferdi og han skal rydde vekk e den enda full og den må tømmes før han kan sette inn nye ting.
Med det resultat at han ikkje orke å gjøre det der og da fordi han e så mett, og så blir det glemt helt til kveldsmaten og æ på nytt må minne han på det eller bare ta det selv...[:-]

Men han e veldi flink når han e aleina, hvis æ og jenten drar til mine foreldre ei helg, da kommer vi som regel hjem til shina leilighet[;)]

Samboer er flink i det han driver på med, det skal være sagt.
men ofte er det mer rotete enn ryddig når han er "ferdig" .. så må jeg mase og mase om han ikke har tenkt å rydde opp etter seg, hvis ikke må jeg ta det selv..[&:]....
I går tok han resten av listingen inne på bad'et der vi har pusset opp, og han måtte da sage en del av noe greier der inne, det så ikke klokt ut etterpå. Støv og dritt overalt !! [:'(]... men det er no helt greit.. men plutselig måtte han ut... og den som stod å vasket ned hele bad'et var meg ! ..... Tenk om det bare kunne vært like strøkent etterpå som før han begynte ..[&o]..............

Utenfor i hagen ligger en del dritt enda... tenkte jeg skulle se om han rydder det opp etter seg i dag, hvis ikke blir det vel meg som må ta å gjøre det også !

Sånn er det her også... Han gjør det, men kun viss jeg sier i fra! Helst 2 ganger.. Hehe..
Men ute gjør han alt!! Flinke sambo er ute og klipper gress nå! Er kjempelangt.. Får snart gressklipper av huseier, men sambo må klippe med kantklipper først.. Slit!!

Hehe, han som er husmoren her![8D][:D] Neida...går vel egentlig litt hips om haps her...noen dager har jeg ryddemani, noen dager har han.. Og da blir det av og til litt krafttak![8D][:D][&o][:D] Spør jeg han om noe så gjør han det som oftest da..men må jo si jeg har vært drittforbanna på han endel ganger for sokker som ligger slengt osv..[:'(][:@] DET irriterer meg!

Ellers er han veldig hjelpsom med andre...har f.eks nå vært nesten 2uker hos svigers forbi sambo måtte hjelpe til å lage kai og fikse hus osv... Svigers vet å legge beslag på han når han er hjemme... (og han ***** av en bror han har klarer ikke hjelpe gamlingene....[:'(][:@])

Back
Topp