Har du en "guilty pleasure"?

Spiller motespill på tlf, ser på top model. :p

Har mange. Jersey Shore og Catfish samt Full House og Step by Step er tv-serier jeg elsker. Også har jeg noe musikk. Jeg er metal fan, så å innrømme at jeg blir flau av å innrømme jeg liker noe pop, som Marina & the Diamonds ;)
Haha, etter at jeg ble mamma og dagen alltid begynner før sju, har jeg begynt å se på Full House og Step by Step til frokost :rolleyes:
Og som rocker og forhenværende musikksnobb må jeg si at å synge i bilen til karaokeversjoner av pop-sanger på spotify er en av mine guilty pleasures ;) Og O'boy med litt melk.

Det må være vennskapet med eksen. Det er ikke upassende på noe vis, men jeg føler ofte at jeg må poengtere det for de aller fleste som spør. Mannen min og han går heldigvis godt overens og det er ikke noe drama oss i mellom. Men for utenforstående er det vanskelig å forstå og således føler jeg meg litt skyldig når jeg hører spekulasjonene fra andre. Men til slutt er det noe andre egentlig må ta på sin kappe :)

Jeg har et stykke kjørevei til jobb og da hører jeg gjerne på Plumbo, Gunslingers, Vassendsgutane osv i bilen :P

Jeg ser på Paradise Hotel og finner det underholdende :p

Back
Topp