Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Monica89
Det med fremføringer og muntlige eksamener er faktisk hovedgrunnen til at jeg ikke studerer mer [:-]
Så fremfor å ordne tilrettelegging, så er det bedre å bare drite i hele opplegget?
ORIGINAL: Sicily
Det med fremføringer og muntlige eksamener er faktisk hovedgrunnen til at jeg ikke studerer mer [:-]
Så fremfor å ordne tilrettelegging, så er det bedre å bare drite i hele opplegget?
Det kan nok virke som letteste utvei ja.. Men det der med tilrettelegging fungerer rett og slett ikke alltid. Har opplevd at noen lærere tar hensyn, mens andre har den innstillingen at "angst, for noe tøys. Det er ikke værre for deg enn for noen andre" etc etc)
ORIGINAL: MetteJ
LMG86: Å søke jobb, jobbintervju osv hater jeg. Men når jeg for noen år siden jobbet på shell hadde jeg ingen problemer. Der igjen kommer folk til meg, jeg har kontrollen. Jeg var en helt annen person når jeg var på jobb. Kunne snakke og spøke med kunder jeg aldri hadde sett før. Det har jeg ikke om det er omvendt, jeg hater å spør om hjelp i kles butikker osv. Dette har hindret meg også mye på skolen, for jeg får til det meste, men låses så fort det er snakk om fremføringer, eller lignende. Så ille at jeg heller vil ha stryk enn å fremføre [&:]