Har du en dårlig vane?...

Øh, ja. Det er veldig flaut, men jeg har en tendens til å pelle meg i nesa (når ingen ser på). Mini har ganske nylig begynt med det og. Mange småbarn gjør det vel, men sjangsen for at han har sett meg gjøre det er jo der.

Den værste vanen min er nok og kjøre meg selv for hardt på jobb. Noen som gjør at jeg er helt dø med en gang eg kommet hjem og drikker for mye cola for og holde meg våken. Noe som også er en dårlig vane i seg selv :sorry:

Biter negler. Foreløpig ingen av barna som har tatt etter meg

Jeg biter negler, dette er barn nr 1 så jeg er veldig spent på å se om barnet tar etter meg :) jeg har selv fått det etter min far...

Jeg har også bitt negler og eldtsemann tok etter meg (jeg tok etter min mor). Nå har vi slutta med det hele gjengen... ;-)

Øh, ja. Det er veldig flaut, men jeg har en tendens til å pelle meg i nesa (når ingen ser på). Mini har ganske nylig begynt med det og. Mange småbarn gjør det vel, men sjangsen for at han har sett meg gjøre det er jo der.
Det er det samme her! :-P

Sambo gjør dette også... Ser jentungen har tatt litt etter han:p

Biter også negler, men klarer å spare opp i perioder, og da blir de nydelige :(

Uff ja! Jeg har trichotillomani.... Altså, jeg river av meg hår. Mer bestemt øyevippene mine, heldigvis bare det. Noen river av seg håret på hodet, men det gjør ikke jeg. Pilling på huden er også en del av det, har ikke så mye av det heller selv.

Ellers er neglbiting utbredt i familien, håper ikke mini arver noen av delene.

Depresjon går igjen i begge familiene dessverre...

Uff ja! Jeg har trichotillomani.... Altså, jeg river av meg hår. Mer bestemt øyevippene mine, heldigvis bare det. Noen river av seg håret på hodet, men det gjør ikke jeg. Pilling på huden er også en del av det, har ikke så mye av det heller selv.

Ellers er neglbiting utbredt i familien, håper ikke mini arver noen av delene.

Depresjon går igjen i begge familiene dessverre...
Jeg river også av meg øyevippene! Det er helt grusomt, klarer ikke slutte :( Ser at det blir mindre og mindre vipper igjen :'(

Piller meg i nesa, biter neglebång, elsker å pirke av maskara fra øyenvippene... Heldigvis ingen nesepilling eller fingerspising på de barna vi allerde har:p

Jeg river også av meg øyevippene! Det er helt grusomt, klarer ikke slutte :( Ser at det blir mindre og mindre vipper igjen :'(

Hadde nettopp fått tilbake nesten alt! Og nå røk vippene igjen. Stress og trøtthet trigger det mest hos meg. Var så stolt over at jeg hadde holdt fingrene vekk så lenge nå :(

Har merket at vippene vokser utrolig sakte ut igjen etter jeg ble gravid. Kroppshår vokser som ugress, men vippene kommer knapt tilbake i det hele tatt... Litt kjedelig :(

Hadde nettopp fått tilbake nesten alt! Og nå røk vippene igjen. Stress og trøtthet trigger det mest hos meg. Var så stolt over at jeg hadde holdt fingrene vekk så lenge nå :(

Har merket at vippene vokser utrolig sakte ut igjen etter jeg ble gravid. Kroppshår vokser som ugress, men vippene kommer knapt tilbake i det hele tatt... Litt kjedelig :(
Off.. Har ikke tenkt noe over om de vokser fort nå eller ikke, men kroppshårene er faktisk snille mot meg hehe.
Punktvipper er det som har reddet meg en periode nå. Kjedelig å bruke tid på det om morran, men sånn er det.. o_O

Back
Topp