Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk det fra min morJeg biter negler, dette er barn nr 1 så jeg er veldig spent på å se om barnet tar etter meg jeg har selv fått det etter min far...
Det er det samme her!Øh, ja. Det er veldig flaut, men jeg har en tendens til å pelle meg i nesa (når ingen ser på). Mini har ganske nylig begynt med det og. Mange småbarn gjør det vel, men sjangsen for at han har sett meg gjøre det er jo der.
Sambo gjør dette også... Ser jentungen har tatt litt etter hanØh, ja. Det er veldig flaut, men jeg har en tendens til å pelle meg i nesa (når ingen ser på). Mini har ganske nylig begynt med det og. Mange småbarn gjør det vel, men sjangsen for at han har sett meg gjøre det er jo der.
Jeg river også av meg øyevippene! Det er helt grusomt, klarer ikke slutte Ser at det blir mindre og mindre vipper igjen :'(Uff ja! Jeg har trichotillomani.... Altså, jeg river av meg hår. Mer bestemt øyevippene mine, heldigvis bare det. Noen river av seg håret på hodet, men det gjør ikke jeg. Pilling på huden er også en del av det, har ikke så mye av det heller selv.
Ellers er neglbiting utbredt i familien, håper ikke mini arver noen av delene.
Depresjon går igjen i begge familiene dessverre...
Jeg river også av meg øyevippene! Det er helt grusomt, klarer ikke slutte Ser at det blir mindre og mindre vipper igjen :'(
Off.. Har ikke tenkt noe over om de vokser fort nå eller ikke, men kroppshårene er faktisk snille mot meg hehe.Hadde nettopp fått tilbake nesten alt! Og nå røk vippene igjen. Stress og trøtthet trigger det mest hos meg. Var så stolt over at jeg hadde holdt fingrene vekk så lenge nå
Har merket at vippene vokser utrolig sakte ut igjen etter jeg ble gravid. Kroppshår vokser som ugress, men vippene kommer knapt tilbake i det hele tatt... Litt kjedelig