Har du droppet spekematen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Ja, det er ikke noe problem :happy:

Ja den har jeg droppet :)

Ja, ikke noe problem [emoji4]

En av tingene som gav meg et hint om at jeg var gravid, var at jeg var fysen på spekemat.. .

Hadde veldig lyst på det forrige svangerskap også!
Og hadde med meg spekemat på føden... Lysta på det forsvant med det samme mini var ute :facepalm:

Jupp :)

Sukk, blir hardt til jul, men er jo alltids mulig å spise neste jul!

Spiste til frokost i går, på IKM.... testa først i dag....

Drakk også ett glass musserende og ett glass vin i bryllup forrige helg.... jeg som aldri pleier drikke.... men god mat så frista med ett lite glass da...

Sukk, blir hardt til jul, men er jo alltids mulig å spise neste jul!

Det var akkurat det jeg tenkte i fjor XD
Men, nope, er gravid i jula i år igjen ^.^

Spiste til frokost i går, på IKM.... testa først i dag....

Drakk også ett glass musserende og ett glass vin i bryllup forrige helg.... jeg som aldri pleier drikke.... men god mat så frista med ett lite glass da...

Det går helt fint, franskmennene stiller jo et glass hvitvin til maten til midt i svangerskapet. (Oppfordrer ikke til å drikke altså xp )

Ikke stress med det, du viste jo ikke at du var gravid :)

Det går helt fint, franskmennene stiller jo et glass hvitvin til maten til midt i svangerskapet. (Oppfordrer ikke til å drikke altså xp )

Ikke stress med det, du viste jo ikke at du var gravid :)

Stresser ikke med det men akkurat det med alkoholen var jo typisk når jeg faktisk ikke har drukket på maaange år [emoji28]

Det var akkurat det jeg tenkte i fjor XD
Men, nope, er gravid i jula i år igjen ^.^

Hehe. Jaja, vil hellet ha baby enn spekemat, så sånn sett lett valg. Men kommer til å være litt (masse) missunnelig rundt juletider!

Jeg er helt fjern, kosa meg med koldtbord OG spekemat på lørdag.... Kom på det på søndag :bored:

Hehe. Jaja, vil hellet ha baby enn spekemat, så sånn sett lett valg. Men kommer til å være litt (masse) missunnelig rundt juletider!

Helt enig, er mye bedre å få en frisk baby enn å spise spekemat ^.^
Lett valg. :)

Back
Topp