Har du donert mm. til melkebank?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg har veldig lyst denne gangen om jeg får like mye melk:)

Jeg og:) Givende "arbeid". Men krever litt av vasking og koking. Har du lyst blir sykehuset kjempeglad! Jeg ga også til SUS.

Veldig lyst, men vet ikke hvordan man gjør det :P når jeg har prøvd å pumpe kommer det ingenting, men har masse

Vi som jobber med fortidlig fødte og syke nyfødte er kjempe takknemlig for at noen vil og kan donere morsmelk. Gull verdt.

Nei jeg har hatt problemer med overproduksjon og har endelig klart å få ned melkemengden så å pumpe itillegg til det lillebror spiser er ikke aktuelt da jeg ikke skal ha opp melkemengden igjen. Men det er kjempe bra at de som kan donerer melk.

Jeg fikk ikke nok melk til min egen, men hadde jeg hatt til overs hadde jeg definitivt donert.

Ja, gjorde det med eldstemann❤️

Hadde jeg kunne ammet, så hadde jeg gitt. Lillesøster får bankmelk på Riksen nå pga lav fødselsvekt(1855g ved fødsel) og jeg er så utrolig taknemmelig for at folk er så snille å donerer melk! :)

Du må være helt medisinfri.
Jeg går på levaksin (naturlig hormon) og fikk ikke gi. Hadde kunne gitt en halv liter om dagen om jeg hadde villet....

Back
Topp