Har du din originale hårfarge?

Grete71

Forumet er livet
Min VISER i hvert fall i etterveksten, under det nokså hvite, stripete/bleika håret.... [8D]

Har en farge som er nokså lik min egen farge, men det er jo farget (i april....)

nei, er egentlig 'kommune-grå'(mørke blond), som jeg kaller det selv da[8D] men i sommer har jeg tatt lyse striper[:)]
Synes det er så greit å være blond om sommeren, for så å bli mørk igjen om høsten/vinteren[;)]

ORIGINAL: Cowgirl86

nei, er egentlig 'kommune-grå'(mørke blond), som jeg kaller det selv da[8D] men i sommer har jeg tatt lyse striper[:)]
Synes det er så greit å være blond om sommeren, for så å bli mørk igjen om høsten/vinteren[;)]

vet ikke engang hva som er min ekte farge.... ser ut som den er blidt mere rød med årene... var i allefall lys blond som lita

Ja [;)][:)] Er veldig fornøyd med fargen jeg har, så foreløpig gjør jeg ingen ting med den.
Det var jo så utrolig mye styr da jeg farget det for mange år tilbake, med den teit ettervekst. Jeg hadde langt hår den gangen. Nå som jeg har kort hadde det vært mye lettere å farge det igjen da [8|]

Min farge er mørkblond, men har stripa det lyst i mai og juni. Men håret som er under stripene er min farge, men det er igjen litt mørkere enn det som har vært på toppen da. Men håret forandres nok etter striping/farging oppover tiden sikkert, og etterkvart som me blir eldre!

Nei , den er det lenge siden jeg har hatt. Har mørk/blond kommunefarge egentlig, men liker forandringer i ulike farger. Har en litt varm brunfarge nå, som jeg trives veldig godt med[:D]

Har farget håret ja[;)]
Er sort med rødskjær[:D]

nei jeg har egentlig mørkblondt...men nå har jeg tatt lysere striper i...så det er ikke sånn kjempeforandring...men forandring fryder likevel[;)]

Nei. Jeg har egentlig "grått" hår. Har sånn kjedelig mørk-blond farge, men har stripa det nokså lyst nå, pleier egentlig og bytte på med mørkt og lyst hår jeg[:)]

Nei, farger det litt mørkere, og enten med lilla eller rødskjær, tanta mi som bare tar med en farge fra salongen..

Har begynt å få en del grå dvs. hvite hår, og de skal dekkes til ja!! (Dette med tidlig hvitt hår ligger dessverre i grenene..mormor var helt hvit i slutten av 20-årene, og mamma ganske grå...Jeg har heldigvis holdt lengre)

mitt er egentlg mørke blondt... (kommunegrå) og det er egentlig litt rart, de 3 eldste søsknene mine ha foskjellige brun farger (mor og far har forskjellige brunfarger (men far var mørk blond da han var i tyve årene..) den yngste søstera mi er mørk blond, men kke like mørk som meg... (jeg er yngst)

MEN nå er håret mitt farget MØRK brunt (sjokoladebrun sku det forestille) med lyse striper.. trives best med litt mørkere farger enn den orginale.. for den er SÅ stusselg.. men etter at denne fargen er "ute" av håret.. skal jeg PRØVE å la håret mitt være den naturlige.. har såpass langt og tjukkt hår at det ikke en gang holder med 3 flasker hjemme farge.. og da er vi oppe i ca 400kr i farge.. og jeg orker heller ikke gi 7-800kr for å få farget håret hos frisør.. ikke før enn jeg blir grå i håret iallefall.. (pris anslag for bare farging, striping vil koste ca det samme,og hårklipp vil kost ca det samme,hver for seg)

jeg har egentlig kommunegrått,men farga det svart[:)]

Back
Topp