Har du det slik?

1+1

....
Hei. Siden jeg er ganske så bekymret etter blødning og litt liten hCG stigning, på tross av syn av baby med bankende hjerte, må jeg bare høre med dere ang. symptomene.

- Har dere menssmerter? Jeg har vondt flere ganger om dagen, i mage og korsrygg. Har vært sånn i en uke (7+4) Det er så ubehagelig og er redd for at blodet følger etter. Blir så bekymret av det. Er barn nummer to. Var bare moderat med første mann.

Ellers er jeg morrakvalm og brekker meg helt til jeg har inntatt nok mat. Ekstremt trøtt og sliten i kroppen, nesten så jeg svimler. Ømme bryster (som å ligge på steiner).
 
Har ikke hatt noe vondt i magen i det hele tatt, litt i korsrygg bare sjelden. Kvalm, vonde pupper om natten, sover dårlig, lite energi (har attpåtil ME så..), og føler meg mye full. Uke 6 i morgen sier jordmor, noe jeg ikke er enig i, tipper 5+2(3)
 
Jeg har menssmerter. Ikke like ille som ved mens (har da veldig vondt), men jevnlig hver dag. Spesielt mye noen netter.
Veldig ømme pupper, litt som å sove på steiner ja...
Får ofte en "strekk" når jeg reiser meg fort, må krøke meg sammen.

Alt dette (har jeg lest) er helt normalt! :) er 6+3.
 
Jeg har det sånn :) 7+2
 
Jeg har det helt likt. Ikke så ømme pupper, men virker som de kommer og går. Ømme på morgenen så blir de bedre utover dagen. Har også en del ligamentsmerter hvis jeg reiser meg raskt eller ved brå bevegelser. Er 5+5
 
Har ikke hatt noe vondt i magen i det hele tatt, litt i korsrygg bare sjelden. Kvalm, vonde pupper om natten, sover dårlig, lite energi (har attpåtil ME så..), og føler meg mye full. Uke 6 i morgen sier jordmor, noe jeg ikke er enig i, tipper 5+2(3)

Får du hjelp til å takle det å ha ME og et spedbarn / løpe etter et småbarn etterhvert? Vet lite om den diagnosen annet enn at man er veldig slapp og trøtt.
 
Har menssmerter, av og til ganske kraftige, samt smerter i korsrygg. Morgenkvalm, brekninger og ømme bryster!
 
Har mer menssmerter denne gang enn med nr 1! Hatt stikkninger og murring siden allerede 3dpo, og så har det vært litt rolig før det ble sterkere nederst i magen og i korsryggen de siste dagene fra 6+0 (6+4 idag) skikkelig ubehagelig noen ganger, kan ikke huske det var så ille sist, men satser på at det er normalt til det motsatte er bevist:p har andre symptomer som du beskriver også så
 
Får du hjelp til å takle det å ha ME og et spedbarn / løpe etter et småbarn etterhvert? Vet lite om den diagnosen annet enn at man er veldig slapp og trøtt.
Nei det får jeg ikke, jeg har en på 3,5 år fra før, han blir akkurat 4 hvis alt dette går bra. Han ble jeg alenemor til når han var 3mnd, men i forrige svangerskap blei jeg bedre, helt til jeg slutta å amme han, da jikk drt tilbake til start. Men jeg bodde hos foreldrene mine og fikk hjelp når jeg trengte. Nå bor jeg sammen med samboer så denne gangen blir vi to Har tidligere sa i uke 9 så vi får oss ikke til å glede oss enda, da vi fikk ett sjokk på tidlig ul om at det var dødt. Skulle bare finne ut hvor langt jeg var på veg. Håper jeg blir bedre av ME'n i dette sv.skapet også.
 
Ligamentsmertene blir kraftigere for hvert svangerskap samme som at etterriene også blir verre for hver fødsel. Normalt men ekkelt og skummelt
 
Jeg har murringer i mage / korsrygg ofte! Er 8+2. Mye mer enn sist. Men er vanskelig å skille det fra luftsmerter synes jeg... Og så mye som jeg fiser er det nok endel luft også,hihi :p
 
Ligamentsmertene blir kraftigere for hvert svangerskap samme som at etterriene også blir verre for hver fødsel. Normalt men ekkelt og skummelt
Æsj jeg trodde ligamensmertene skulle bli mindre for hver gang?

Misforstått jeg da, fillern! Men da skjønner jeg hvorfor jeg har så vondt denne gangen! :)
 
Så godt å høre at det både er vanlig og at det er mange som opplever det :) Da holder jeg ut smertene og gleder meg over tøffingen i magen!
 
Back
Topp