Har du det bra?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hvordan går det med psyken?
Å være gravid er ikke bare lett, og for noen kan det bli skikkelig tungt, mens andre tar det lett som en plett.
Hvordan er det hos deg nå?

Ganske varierende på dagsformen egentlig. Alt fra kjempeglad til nokså på felgen...

Nei ikke så bra. Dessverre.

Merker at jeg har litt kortere lunte på jobb, men er nok fordi jeg er sover dårlig og er sliten for tiden.

Merker at jeg har litt kortere lunte på jobb, men er nok fordi jeg er sover dårlig og er sliten for tiden.
Her også! Lunta er veldig kort på jobb, så jeg er i grunnen glad jeg ikke skal jobbe med elev lenger enn ut denne uka. Blir helt utslitt av å skjerpe meg hele tida, på en måte :p

Nja. Er lei av at kroppen ikke funker, blir irritabel av å ikke få gjort så mye som jeg vil. Og er andre ting som også er slitsomt i livet.
Men følges opp av psykolog hver andre uke og det hjelper litt.

Tja nei er ikke bare lett gitt, veldig mye mer ned enn opp. Ekke bare bare når man får kynnere av alt og blir sliten av alt. Og engstelig av slt. Tiden snegler seg avgårde, spesielt da jeg er hjemme i tillegg.

Tja nei er ikke bare lett gitt, veldig mye mer ned enn opp. Ekke bare bare når man får kynnere av alt og blir sliten av alt. Og engstelig av slt. Tiden snegler seg avgårde, spesielt da jeg er hjemme i tillegg.

*sender en klem* Heldigvis "bare 4 måneder igjen nå :Heartred

Det går veldig opp ned. Akkurat nå går det bedre etter å ha vært nedi en skikkelig bølgedal. Det er veldig slitsomt med risikosvangerskap og en kropp som ikke funker.

Veldig lav terskel for å bli alt for varm (når andre fryser), og har begynt å få press mot ribbeina når jeg er mett/på kvelden. Lett andpusten og orker mindre enn de andre svangerskapene (barn nr.5). I uke 22 nå.

Bekkenløsning fra H..... nå. Er på behandling men har ikke hjulpet stort til nå. Føles egentlig bare verre ut.

Ellers er det ganske kjedelig å være sykemeldt å bare gå hjemme. Savner jobben og det å være sosial med de andre ansatte. De er helt fantastiske mennesker :Heartred

Bekkenløsning fra H..... nå. Er på behandling men har ikke hjulpet stort til nå. Føles egentlig bare verre ut.

Ellers er det ganske kjedelig å være sykemeldt å bare gå hjemme. Savner jobben og det å være sosial med de andre ansatte. De er helt fantastiske mennesker :Heartred
Uff, hvor lenge har du gått til behandling nå? Jeg tok en pause etter 3 behandlinger hos kiro. Lot kroppen få hvile, gikk litt ute, og nå er jeg bedre. Det er fortsatt vondt, noen dager bedre enn andre, og jeg trenger som regel krakk i dusjen, men jeg har ikke vondt konstant mer :smiley-angelic001

Back
Topp