Har du/dere delt den gode nyheten?

lykkebo

Forelsket i forumet

Usikker på om jeg skal fortelle nå eller vente???!!!emoticon

begynner å bli ganske dårlig og er stup trøtt.

Ha , ha jeg klarte ikke å vente, ikke til tullemor ( sarah) engang , bar si det når du får lyst emoticon

jeg har kun sagt det til mine foreldre og bestevennine. resten av familien får vite det etter ul i uke 7. venner og kollega får vite det når det nærmer seg uke 12.

Jeg har planer om å si det etter vi har vært på første ultralyden sånn at jeg er sikker på at det er liv..Får tidlig ultralyd av medisinske grunner..

Tenkte å vente til etter UL, håper jeg klarer å holde meg så lenge da..
Skal ha fam. selskap for jenta vår i helga, og pappas kone har en tendens til å bare vite sånne ting, har visst det før både mine søstre og jeg har fortalt det hver gang, men holder det for seg selv da... :)

Tenkte å vente til etter UL, håper jeg klarer å holde meg så lenge da..
Skal ha fam. selskap for jenta vår i helga, og pappas kone har en tendens til å bare vite sånne ting, har visst det før både mine søstre og jeg har fortalt det hver gang, men holder det for seg selv da... :)

Jeg fortalte det til mine to søstre og mamma. Føltes veldig naturlig for min del :) skal nok fortelle de til hele familien på begge sider nå snart. De får vite det uansett om noe galt skulle skjedd med spiren, så jeg tenker ikke så mye på akkurat det med 12 uker. Men selvfølgelig sier vi det ikke "rundt" til hvem som helst - bare fam :)

Vi kommer til å vente en stund. Har mistet en gang før, så vi er litt sånn....avventende enda.
Tenkte å vente til uke 12

Jeg er begynt bli ganske dårlig og skal på tur med mor snart.. Har lyst holde det til uke 12 men tror d blir vanskelig.. Aner jo ikke jeg da..
Men jeg skal fortelle det til besteveninna mi i dag! <3 Hun fortalte meg tidelig, så tenkte dele det med henne. Hun vet jo også att jeg har mistet for en tid tilbake! :) Kan snakke med hu om alt! :)
Så må spørre henne litt om det også! :) Blir godt få enda flere snakke med det om! :)

Men jeg er selvsat redd si det siden det kan gå galt! :/
Men alt er så nytt og mye usikkerhet! :/

Vi har ikke sagt noe enda (sist sa vi det i uke 5/6), men sier det nok hvis jeg blir dårlig (var VELDIG kvalm sist og sykemeldt i 9 mnd.)! Men litt koselig å gå å bære på hemmelighetenemoticon

Back
Topp