Har du/dere bestemt navn?

Trudee

Glad i forumet
Her er vi blitt så usikker igjen. Var bestemt på Jonatan, men nå tenker vi litt på Martin også.. Hmm..

Noen som er 100% sikker?

Vi sliter utrolig!!!
Har brukt det ene guttenavnet vi virkelig liker...så han blir nok navnløs...o_O

Vi sliter utrolig!!!
Har brukt det ene guttenavnet vi virkelig liker...så han blir nok navnløs...o_O

føler det samme til tider.. Julian ELSKA vi, så det er så rart å ikke føle den "ååååå der er det"

Har en del kriterier...vi er begge fra nord men bor på vestlandet der de har skarre r...så vi kan ikke ha r i navnet.
Har prøvd mange navn, men det føles litt feil på en måte.
Så jobber jeg på skole, vanskelig med guttenavn da :confused: har så mange navn jeg forbinder med gutter som har/gjør ett eller annet...
Har litt for stor slekt, så mange fine navn er oppbrukt :cool:
Så skal det passe til storebror!!

litt vanskelig...:)

Har en del kriterier...vi er begge fra nord men bor på vestlandet der de har skarre r...så vi kan ikke ha r i navnet.
Så jobber jeg på skole, vanskelig med guttenavn da :confused: har så mange navn jeg forbinder med gutter som har/gjør ett eller annet...

Hmm, ja da skjønner jeg at det er skikkelig vanskelig! Lykke til i alle fall! Det er ikke akkurat lett med navn... Her ramla de liksom bare inn i hodene til oss begge, så denne gangen var det veldig enkelt. Værre forrige gang kan du si.

Nei, vi har ikke det. Det er kjempevanskelig denne gangen! Med storebror hadde vi noen alternativer, men vi bestemte oss først da han var to dager. Denne blir nok verre med..

Julian og Daniel
Julian og Linus
Julian og Fillip
Julian og Niklas
Julian og David

Vi blir ikke enige! Jeg har et favoritt jente-navn som jeg ville ha forrige gang jeg gikk gravid, men da ble det gutt. Og nå som vi får jente vil ikke samboeren ha det! Argh... Og jeg føler liksom at DET er navnet!

Her blir det Tobias <3 Jeg har bare falt utrolig for det!! :)

Her har vi navn til både gutt og jente,guttenavnet har vi hadde siden vi mista i fjor.Jentenavnet var det vi sleit med,men etter mange runder, og 3 sider i en bok vi har skrivd ned ting i,ble vi enige om et navn vi begge likte. Så her blir det Sophia Kristine :)

Back
Topp