Har du denne sengehimmelen?

Frøken Gjøvaag

Forelsket i forumet
Leter fortsatt etter denne sengehimmelen fra Ikea. Har sett på Furuset, Slependen og har sendt mamma på Leangen. Den er ikke å finne... skulle egentlig kjøpe en av  [link=http://forum.babyverden.no/pm.aspx?FolderID=1&groupName=Sendt#]Citerza[/link], men da vi kom frem til sending hørte man ikke mere.og hun er nå slettet brukeren sin...
Har du en du har veldig lyst å selge meg?

Søren nå var du akkuratt for sent ute, for jeg ga bort vår til barnehagen.. Men den nye ikea har nå er jo ennå kulere da

ORIGINAL: mammas3gullunger

Søren nå var du akkuratt for sent ute, for jeg ga bort vår til barnehagen.. Men den nye ikea har nå er jo ennå kulere da

[:'(]blæh æsj da...Hvordan himmel tenker du på? er den på nettsiden? finner bare en blå m skyer på og en hvit m nå rødt osv på. det blir desverre fargekræsj[:'(]Ny ikea hvor?

den har jeg faktisk! og den kan du få, send meg adressen på pm så skal jeg få sendt den til deg[:)]

ORIGINAL: Frøken Gjøvaag

ORIGINAL: mammas3gullunger

[:'(]blæh æsj da...Hvordan himmel tenker du på? er den på nettsiden? finner bare en blå m skyer på og en hvit m nå rødt osv på. det blir desverre fargekræsj[:'(]Ny ikea hvor?

Kristiansand

Back
Topp