Har du cravings?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Mange gravide opplever rare cravings i svangerskapet. Noen får dette tidlig, andre sent. Har du opplevd det enda? Du som har vært gravid tidligere, hadde du noen rare diller i forrige svangerskap? :)

Ingen cravings :) hverken da eller nå. Heller det motsatte, enkelte ting jeg har mindre lyst på enn før

Jeg har skikkelig craving på biff med bakt potet [emoji85] Har lyst på det heeele tiden. Kunne sikkert spist det til frokost, middag og kvelds [emoji23]

Faktisk ikke [emoji5] hadde en liten periode etter kvalmen gav seg der jeg fikk mer lyst på lakris, men per dags dato har jeg ingen cravings [emoji5]

Egentlig ikke. Er mer sjokkert over at kaffe koppen ofte blir kald fordi jeg ikke orker å drikke den opp, sjokolade og annet godis blir liggendes i dagevis... det er veldig mot normalt ;)
Men av og til får jeg lyst på orntelig cola da.

Vel, ikke egentlig, annet enn at jeg har lyst på MAT hele tiden! :p Spiser som en hest! :hilarious:

Egentlig ikke. Men jeg klarer ikke kyllingfilet lenger. Jeg kan godt spise kyllingbiter i gryter osv, men stekt hel filet klarer jeg ikke :p

Back
Topp